Luukissa

(Musta) Sain aamulla Nutriplussaa kans, vaik oon syönyt hyvin uusien lääkkeiden saamisen jälkeen. Tai siks sain Nutria ko ihmisen mielestä oon ihan luukasa. Selkäranka tuntuu kuulemma ensimmäisenä kun koskettaa… No mä SYÖN, joojoo syön syön! Mut ei tuu kerrostumii! Ei voi mitään!

Tai enhän mä syönyt huonosti ennen uusia lääkkeitä. Mä vaan en menny ihmisen viereen nukkumaan, ni siks piti lähtee vetskulle. Mikä oli loppujenlopuks ihan oikein. Mut miettikää mikä syy – ”tää ei nuku mun vieressä, se on varmaan sairas” :-D Nyt nukun taas.

Toiset on supermallei. Toiset ei. Ja ne toiset (jotka asuu mun kans) on vaan kateellisii!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

8 kommenttia

  1. Annukka Savolainen

     /  huhtikuu 3, 2012

    Hui kauhistus, tuo kuvan nainen ei kyllä ole enään terveen näköinen! Kyllä vähän pitää olla lihaa luiden päällä…

  2. Nuo luuhommat on enemmän miun kämppäkaverin osaamisaluetta, vaikka miekii niitä joskus maistelen. Syyvä pittää – se on ollu miun tunnuslause pennusta pitäen. Toisilla tulloo enemmän kertymiä ja toisilla vähemmän. Miulla sais olla kuulema vähemmän, sillä mie olin kesästä lihonu ja painan nyt 6 killoo. Terviisiä teille ja pitäkeehän häntä korkealla!

  3. Mulla oli kuulemma kanssa luut ihan hyvin näpelöitävissä, kun olin kipeä ja silti vetsku sanoi, että paino on just hyvä. Enää ei tunnu luut, niin laihduttaako tässä muka pitäis?? Kauheeta, jos aina joutuis vetskulle muualla kuin vieressä nukkumisesta! Varmaan vetskussakin vähän ihmetteli, vaik tietty jos aina nukut ja yhtäkkiä et, niin kai sit kaikki onkin ihan sekasin.

  4. Joo, luinen häntä korkeella, ei tässä mitään!

    Ihan hyvä oli käyä siellä vetskulla kuitenki, koska ne uudet tabuttimet paransi mun oloa ja sit mä taas oon niinku tavallinen Meijän Musta.

  5. Kyllä kissalla pitäisi olla pehmeyttä! Toivottavasti sun uudet pillerit auttaa ja alkaa tulla taas sitä pehmeyttä. Ei saa huventua, kaveri!

  6. On se kumma, kun palvelijat aina jaksaa valittaa. Jos ei syö tai on muuten vaan laiha, niin pitäs syödä enemmän, jos syö enemmän ja on vähä liian painava, niin pitää syödä vähemmän. Ihmisiä ei voi ymmärtää..

  7. Oijoi, ei parane supermallailla! Mut hyvä Musta, et uusilla tabuilla sujuu taas normaalisti. Toivottavasti et hupene, vaan tuut pyöreämmäksi, ettei ihmistä satu sun luut, kun se koittaa silittää.

    Terkuin Unna Tuutikki

  8. Kyl tää tästä, ihan mukavaa on ollut taas. Oon nukkunut ihmisen petissä ja se on tyytyväinen.

