Helppo vetsku

(Musta) Mikä aamu! Ekana en saanut aamiaista mut sain koppakävelyä. Sit valkotakkia, ratikkaa ja taas koppakävelyä. Onneks kotona taas!

Arvakkaa mitä. Mun mikrosiru on alkanut vaeltaa! Sillo viimeksi kun katottiin, mikä se nökkäre mun nahan alla on, se oli mikrosiru oikeassa hartiassa. Nyt se on vasemmassa (eikä tunnu enää)! Sen sijaan oikeassa hartiassa oli tää pallukka, joka olikin ihan vaan nestekysta. Valkotakki tyhjensi sen neulalla ja se oli siinä. Ei ollu mitään tulehdusta eikä mitään. Jei!

Mut en oo lihonut. Ruoka maistuu hyvin, mut se on aina vaan se 2,9 kg. Ihminen oli vähän yllättynyt täst, koska sen mielestä mä oon pyöreämpi kuin ennen. Toiveunia! Oon huippumalli!


Nälkämaan kissa

Edellinen artikkeli

5 kommenttia

  1. Mekin on ymmärretty, että mikrosiru voi olla aivan missäpäin kissaa tahansa. Meidän mikrosirut tuntuu kaulalla, tuossa kaulan sivulla. Mut hyvä että se sun patti olikin vaan vaaraton juttu! Jee!

    Ja hyvä sekin, että eläinlääkäri ei ollut paha! Niistä ei aina voi tietää…

  2. Mut me ei kyl tiietty että ne vaeltaa! Kaamee ajatus. Tavallaan.

    Joo lekuri oli tosi kiltti! Ei ottanu ees verta, mitä ne tavallisesti aina rupee heti.

  3. Iloitsemme puolestasi Musta!

  4. Mekään ei tiedetty että ne liikuskelee niin topakasti… :O

  1. Rohtori Zepanderin kotivastaanotolla « Musta ja Harmaa
