KÄRPÄNEN!

(EDIT lisätty loppuun)

(Harmaa) Meille tuli kärpänen! Jipii! Mä kuulin sen ensin. Heräsin peiton alta ja hyökkäsin…

(Musta) ZÄP! *mums mums*

(Harmaa) Mitsteet?! MitsäTEIT??! Se oli mun! Mä kuulin sen ensin!

(Musta) Nopeat syö hitaat. Salamatassu is my middle name! Se tulee selkäytimestä, eikä sille voi mitään. Oon talon nopein pyydystäjä. TSÄP TSÄP!

(Harmaa) Epistä!

(Musta) Ei o. Nyt mä meen kattoo, oisko lisää kärppäsii!

(Harmaa) Mä tuun mukaan!


Hmmm hmmm kärp kärp, tule tänne pikku kärppänen


Ei näy just nyt…


MÄKIN HALUUUUUN MAISTAA!


Hmmm hmmm, ei täällä nyt taida olla toista – ehkä sit myöhemmin kesällä!

– – – – EDIT pari tuntia myöhemmin – – –


Kärpänen? Kärppäläineeeeen… tuu tänne.. missä oot? Kääärpääneeenn?

Seuraava artikkeli

6 kommenttia

  1. Kärpäset ovat hyviä – samoin perhoset. Toivottavasti Harmaakin saisi kesän mittaan kärpäsiä. :) Ötökänmetsästyskausi on käynnistynyt!

  2. Eiks nyt kumminkii niin, että nopeat syö kärpäset?! :)

  3. Joo, lisää kärppäsii ja perhosii!

    Nopeat kissat syä hitaat kärpät!

  4. Kärpäsiä! Kärpäshommat ne vasta hyviä on! Ja hyväkuntoiset kärpäset kestää pitkään täppäilyä, huonokuntoiset menee ihan helposti rikki :(

  5. Inhottavaa, kun kaveri nappaa nenän edestä. Mä melkein söin tänään kukkakärpäsen, kun mulle aina osoitettiin sormella, missä se menee. Ei tarvi liikaa itseään rasittaa.

  6. Mä en voinu sille mitään, mun tassut toimii automaatilla ja ylinopeudella. Harmaa on jo antanu anteex :-)

