Vaihdetaan: ihminen

(Musta) Ihmiseen ei voi luottaa yhtään. Haluun uuden! Piste. Hakemuksia voi lähettää, mieluiten pian.

Aamulla en saanut ruokaa. Sit sain koppakävelyä. Sit sammui valot.

Näin sammui valot – plop.

Kun heräsin, mul oli (on!) olkapäässä haava!!! Ja taas ratikkaa ja koppakävelyä. Mul oli päässyt pissi koppaan ja tassut oli ihan märät, nyyh. Kun päästiin kotiin, juoksin äkkiä pissitassuna joka puolella, koska oli jo tosi monta tuntia siitä kun toi lattia oli pesty. Vähän äksonia ihmiselle, kun on tommonen :-(

Mun olkapää :-( En tunnistaisi ite! Mun nätti turkki ja kaikki pois.

En muuten meinaa enää ikinä antaa ihmisen koskea muhun. Enkä Harmaan! Kaikki saa pysyä kaukana! Oma kupla!

Tässä on ihan hyvä. Väsyttää. Menkää pois. Inhoon kaikkee.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

18 kommenttia

  1. marjut

     /  kesäkuu 15, 2012

    Voi ressukkaa. :( Mutta toivottavasti vaiva nyt korjaantui!

  2. Niin oonkin ressukka. Paijaa mua! Kaikki saa paijata mua – KAUKAA.

  3. Voi pikku Musta! Kaukopaijauksia täältäkin, ja Mustilta kans, hellä pusku auringonlämpimällä kuonolla ♥

  4. Snif. Kiitos. Mulla roikkuu sylkee suusta, mut en tiedä miten sen saisi pois.

  5. Musta, tsempitykset täältäkin! :)

  6. Voi reppanaa :(

    Tsemppiä kovasti! Ja nuku paljon! Silleen on parempi.

    *Etäpaijausta*

  7. Mä haluisin mennä kattomaan pikku potilasta, mutta aina vaan sanotaan etten saa… ei saa, ei saa, höh…

  8. Oijoi, Musta-tyttö <3 Toivottavasti olo pian kohenee ja ihminenkin alkaa käyttäytyä siedettävämmin. Etärapsutuksia täältäkin ja Harmaalle kans vähän, ettei niin kovasti harmittaisi.

  9. Siis niin paljon etäpaijauksia sinne, kun vaan postiluukusta mahtuu sisään!

  10. Ikävä ihminen tosiaan! Ollaan hengessä mukana. Mutta kyllä se olo siitä parantuu!

  11. Kiitti paljosta paijauksesta. Ihminen EHKÄ saa anteeks ennen juhannusta. Se tarjoilee mulle ruokaa linnaluolan alatasanteelle, mun omaan piilopirttiin. Söin vähän mut en älyttömästi. Jos ihminen jatkaa tolleen, sillä on vielä mahiksii.

  12. Satukissa

     /  kesäkuu 15, 2012

    Krrhh, ainakin satakertaamiljoona paijausta ja rapsutusta sulle. Olo oli varmaan tosi tyhmä, mutta uskon, että nyt jo vähän helpottaa. Kannattaa ottaa kaikki hyöty irti palvelulusväestä, uskoisin, että saat superpalvelua ainakin pari päivää. Tuo meillä yökylässä oleva Nemi-kisu lähettää sulle hurisevat terveiset…myötätuntoa riittää.

  13. Kaukorapsuja ja kaukopusuja! Kyllä se siitä taas.

  14. Puskin ihmisen sormee klo 21.20. Eka kerta tänään. Koska se antaa ruokaa hyvin. Mut muuten en luota kyl. Haluun vaan omiin piiloihin.

  15. Nellu, Shin ja Myyyyy

     /  kesäkuu 15, 2012

    Voi Ihminen minkä teki! Mä – toinen mustakko – voin täällä nyt etämököttää meidän ihmiselle sympatian vuoksi. Ihmiset on kaikki just niin epäluotettavia.
    Raidalliselta ja Lapsikissalta paljon kanssa hyrinän täytteisiä ajatuksia. Ja etäkatkarapuja. Joo. Paljon!

  16. Kiitos vieläki teille kaikille sympatuksesta ja ymmärryksestä. Tosin kukaan ei oo ilmoittautunut mun uudeks ihmiseks, että ehkä mun on pidettävä toi vanha. Hitsi. Ehkä yö vie pahoja muistoja ja tuo hyvän päivän.

  17. Au au au. Pysy surkeana niin sua hyvitellään kunnolla!

  1. Turkkidraamaa « Musta ja Harmaa
