Parempi päivä!

(Musta) Hei kaikki mun kamut ja aurinkoinen maailma! En tiä, miten eilen olikin niin kauheen myrtsi päivä. Jotain leikkelyy siihen vissiin liittyi. Kuitenkin – tänään on ihan erilainen olo! Mul on edelleen haava olkapäässä, mut se ei haittaa yhtään. Pusken! Syön! Annan rapsuttaa leuan alta. Kattelen lentopaisteja ikkunasta. Hyppään petille ihmisen kaa.

Aijoo, ei vaihdeta ihmistä. Hakuprosessi peruutettu! Kyl mä oon kumminkin mieluummin tään kans johon on jo tottunut. Vaikka se onkin välillä niin… IHMINEN :-/ Tiätte.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

10 kommenttia

  1. Teidän juhannus tuli nopeasti!

    Ihanaa, Musta, ihanaa! *pusku*

  2. Hienoa! Kyl sille kannattaa olla kiva ettei se enää keksi tuollaisia tempauksia kuin eilen!

  3. Juu, vanhassa vara parempi – on se varmasti paras zihminen sulle:) Nyt eteenpäin ilman pallukoita!

  4. Hyvä! Noiden ihmisten kanssa on vähän niin, että vaikka ne onkin ihan outoja, kannattaa silti pitää se ihminen, jonka kanssa homma toimii. Siis että tulee ruokaa ja rapsutusta ja hellittelyä ja leikkiä. Vois olla huonomminkin!

    Tsemppiä silti sen haavan kanssa! Parane!

  5. Huh, talon rouva on paremmalla tuulella! On tää helpotus meille kaikille! Kiitti teille sanoista ja paijauksista, kamut!

  6. Niin mun piti vielä kertoo, että painan 3 kg enkä enää 2,9. Hihi! Ja sit mul on toisessa silmässä jokin rähmä. Ihminen tykkää, että se on varmaan jämiä jostain jota laitettiin mun silmiin ettei ne kuivu. Ei se mua haittaa. Ihmistä haittaa melkee kaikki enemmän kuin mua.

  7. Anne

     /  kesäkuu 16, 2012

    Älä vaihda zihmistä, uus voi keksiä uusia temppuja… ihmisiä aina vaivaa kaikenlaiset ylimääräiset jutut ! Toivottavasti patti on nyt poistunut lopullisesti kuvioista ja pääsette jatkamaan normaalia kissa-arkea :)
    Kiitän tässä samalla ihmistä mielenkiintoisista kissajutuista, olen lukenut teidän blogia jo muutaman vuoden mutta vasta nyt innostuin kommentoimaan.

  8. Ihminen kiittää, Anne.

    Ja mä tulin kertoo, että se rähmä mun silmästä meni nyt pois. Ihminen vähän jeesasi vaikka sanoin painokkaasti ettei tartte. Oli se kumminkin taas oikeessa. Höh.

  9. Hyvä että nyt on jo parempi. Huonompi ei oo koskaan hyvä.

  10. Tiedetään! Tsemii sinne!

