Lelukippo ja mitä sillä tehdään

(Harmaa) Sanoin tuolla mun koirakamulle Tuurelle, että mul on kans koppa josta mää heittelen mun leluja, koska lentävät lelut on ihan parasta. Niin nyt mä näytän teille vielä miten se pääperiaatteessa käy. Ihminen ei kyl saanut kuvaa siitä lentävästä lelusta, koska oon tarpeeks nopee ja lennätän niitä toiselle puolelle ko missä ihminen on. Hih! Hops!

Mutta lennätyksen alkuvaiheet on siis 1) väijy ja 2) nappaus:

1) Väijy

2) Nappaus

EDIT 5.7.:

Myös tassu nappaa!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

5 kommenttia

  1. Juuri noin Harmaa! Sit se lelu heitetään ihan kauas ja mennään perässä. Ja heitetään taas!

  2. Ai, teilläkin on hitaita kamerankäyttäjiä… Mutta voimme kyllä kuvitella, kuinka hienosti lelu lentää!

  3. Hieno sukellus! Melkein mahtuisit lelukoppaan koko poika.

  4. Asianmukainen meininki! :)

  5. Mä osaan! Koppaan ois kiva mennä kans, mutta se keikkuu :-/

