Konseptit sekaisin

(Musta) Miesrintamalta sellaisia uutisia, että tänään meillä kävi Hiljainen Mies. Sillä ei ollut mukana poraa eikä mitään kauheeta. Se tosin levitti pahvit meidän eteisen ja keittiön lattialle, mikä oli meistä aika omituista, mut niin oli ihmisestäkin. Ei kukaan ollut kertonut tämmöisestä.

Varmaan tuo pahviukko sekoitti sen verran päätä, että vahingossa lähestyin Harmaata tänään. Ihan vyysisesti siis. Vähän meni omatkin konseptit sekaisin siitä. Onneksi Harmaa nukkui koko ajan eikä varmaan ees huomannut!

Oho hups, tää tuoli olikin varattu!

Tulin tähän. Mitä mä nyt teen?

Tää tuoli on vieläkin varattu!

No, meen sit pois.

Mä otan tään korin täältä sitten. Kerta.

Seuraava artikkeli

6 kommenttia

  1. Musta, ihme ettei Harmaa kaapannut sua halaukseen! Itse tykkäisin nukkua sä kainalossa.
    Musti huomauttaa, ettei kissaa saa kaapata vaan pitää antaa sen itse tulla. Jos tarvii tilaa niin tarvii. Musti ei kyl tarvii ja voisi painautua joko Mustaa tai zihmistä vasten nukkumaan ♥

  2. Mä kans hämmästyin ihan kauheesti, kun se ei heti alkanut riehumaan eikä vielä kohtakaan! Mut joskus sekin nukkuu niin tiheesti ettei sen oo helppo herätä. Ja mähän kuitenkin hyppään kuin keijuperhonen, ei mua huomaa ellei oo simmut auki.

  3. Oho! Tuli ihan mieleen, kun minä olin pienenä tyttönä kerran käymässä sellaisessa paikassa missä oli Iso Musta Kissa. Tutkin paikkoja rauhassa ja hyppäsin sängylle, ja siellä se oli! Nukkumassa. Mulla meni häntäkin pörröön ja kaikkea. Se oli kyllä kiltti kissa. Opin kuitenkin, että joskus voisi olla syytä varovaisuuteen noissa hyppyhommissa. Ajatella jos olisinkin hypännyt sen päälle!

  4. Oho! Olisitko Musta vähän ihailevia katseita kaivannut?

  5. Voihan vitsi, ja mää vasta näistä kuvista tajusin että neiti on ollu noin lähellä mua – vapaaehtoisesti!

  6. Väkisinki tollasesta ihme miehestä menee pasmat sekaisin! :o Harmaa on kyllä niin hyvin maastoutunut, että eihän sitä nyt tuolta voi huomata..

