Vetskulla käyty

(Musta) No niin. Ei se ollut paha keikka. Mentiin sinne mun hengityksen aromin takia ja siks, kun en taaskaan nuku ihmisen vieressä. Eikö jotkut joudukin oudoista syistä lekuriin!?

Hammaskivee ei ollut niin paljon että sitä ois ruvettu raksimaan pois. Mun hengityksen haju on sen takia, kun se munujaisvajaus aiheuttaa muitakin harmeja, mahalaukkuun ja ikeniin ja silleen. Sain kahta uutta pillerii joiden pitäisi parantaa mun massua, napsin niitä pari viikkoo nyt alkuun.

Vetskulta mentiin helmikauppaan siihen ihan viereen. Just se kauppa, josta saa rinsessakissoille kruunuja:

Rinsessojen kruunuja!

En kylläkään saanut kruunua :-( mut se täti siellä oli semmoinen, että sillä itellään on siperiankissoja (niitä tosi nättei pitkäturkkeja!) ja yks kissa on ollut kipee vuoden, mutta nyt sekin pääsee taas näytteleen. Se täti kans tykkäs että oon nätti. Vaikka mulla onkin nenussa haava. AIVAN! Mulla on nenussa haava! Harmaa voisi pikkasen harjoitella herrasmiesmäisyyttä! Vain surkimukset lyö tyttöjä, ja avohanskalla vielä!

Edellinen artikkeli

12 kommenttia

  1. Hienoja kruunuja! Et sä kylläkään tuollaista tarvitse, oot prinsessa muutenkin. Harmaa sais kyllä opetella pari faktaa siitä, miten tyttöjä kohdellaan!
    Toivottavasti vaivat helpottavat pian ja nukut taas äidin kainalossa.

  2. Taru

     /  elokuu 4, 2012

    Siis välillä noi miehet vaan on niin &#&”#¤. Ärsyttävää ! Täti-ihminen olisi sitä mieltä,että vähintäänkin joku noista kruunuista olis pitänyt saada, ne on niin nättejä. Ja pikaista paranemista, muuten :)

  3. Meinaan vaan, että kun Naukulan Helmilläkin on kruunu, ni vois olla kyllä mullakin (isompi). Ei oo pakko! Mutta vois…

  4. Mun mielestä sulle sopis semmonen mis on punasia kiviä – oisko hyvä? Saa se olla isompi ku mä oon muuten vähän isompi itte. Ehkä noin kolme kiloo ainaskii.

  5. Moi Hellu, mä painan taas 2,9 kg enkä enää 3 niinku kesäkuussa. Oon vähän ruipelo joo :-( mut ei sille nyt voi mitää. Syön mä. Syön SYÖN.

    Mä haluisin keltasii kivä mun kruunuun ko sitten se mätsis mun silmiin :-))

  6. Vointeja Mustalle! Ja o-ou, ei meilläkään nukuta kainalossa tällä hetkellä. Paitsi Nanna. Mutta se voi johtua ihan siitä että nyt on niin kuuma tuolla meiän vintissä ettei huvita.

  7. Kruunu olisi ollut kyllä ihan paikallaan sulle, sä olisit voinut näyttää sille Harmaalle kuka teillä oikein on Prinsessa eikä sellaisia mätkitä nenulle!

  8. Harmaa on ihan nuija.

  9. Ai siellä on tommosia kruunuja. Oon aina niin merisairas siitä heiluvasta kopasta ja muutenkin jännityksessä, ettei paljon sivuille katella. Varsinkaan nyt, kun nää on keksineet laittaa jonkun säkin päälle.
    Et sä muuten kruunua tartteis, mut Harmaalle vois tulla paha mieli huitasta kruunupäistä, nii siks se ois hyvä.

  10. HYVÄ pointti, Mindy!

  11. Hyvä että voit jo paremmin!

    Ester kirjoittaa: Meillä on vaan prinssi-kruunu, mut mun mielestä tytöt ansaitsee aina kruunun!

    Mutta voi voi Harmaata, pitäisikö sinulle hakea jostain lainaan Käytöksen Kultainen Kirja? :(

  12. Mää oo mitään tehny! Ihan nättinä vaan olen ja räpsytän silmiäni! Lumoutukaa!

