Nine – one – one

(Musta) Tiättekö, mulle on varmaan alettu syöttää jotain ihan kummia pillereitä. Eilisiltana menin ihmisen viereen nukkuu, kainaloon ja peiton alle. Ei ehkä ihan mua! Aamuun mennessä olin onneks tullut järkiini, mutta sitten sainkin jo heti taas pillereitä. Emmä vielä oo kauheen huolissani, mutta voitaisko sopia, että jos alan pussailee noita kahta tai muuten taannun kovin lääryksi, niin joku tuutte pelastaa mut täältä? Mua ehkä myrgytetään.

Seuraava artikkeli

4 kommenttia

  1. No huh huh! Taas ties mitä mindcontrol-kamaa siel syötetään pahaa-aavistamattomalle! Ei oo turvallista. Lupaan pistää kansalaiset liikekannalle, jos sun tila pahenee.

    Terkuin Unna Tuutikki

  2. Taru

     /  elokuu 11, 2012

    Viekkaudella me ihmiset yritetään saada kissoja meidän lumoihin ja pussailut on muuten meidän mielestä ihan parasta eli pidä Musta varasi, siellä on jotain hämäräppisnestä meneillään…

  3. Kuule, täss on jotain outoo! Nimittäin kun toi Poika tulee, nii mulle tulee kans semmoi hullu olo >oo<

  4. Jännäks menee!

