Näyttää ja tuntuu paremmalta

(Musta) Nii, en syönyt eilen paljon mitään ja nukuin vaan. Olin aamulla napsinut verenpainelääkkeet ja illemmalla tuli sit tosiaan tuo Pepsi otettavaksi. En mä sittenkään vielä syönyt. Enkä mennyt ihmisen viereen petiin vaiks se houkutteli. Vasta kun telebaattisesti otin vastaan kuvia eläinlääkäristä (kääk!), päätin sittenkin mennä ihmisen viereen nukkumaan. Se oli hyvä ratkaisu. Kuvat vetskusta katosivat heti viestinnästämme! Oli muutenkin mukava nukkuu yhessä. Miten mä aina välillä unohdankin?

Herra Harmaakin tuli petiin oikein peiton alle. Mut se valitsee paikkansa huonommin, se tipahtaa aina pois reunan yli johonkin aikaan yöstä, kun ihminen potkii. Mä en tipahda, koska mulla on oma puoli sängystä! Koska oon ottanut oman puolen!

Aamulla söin ihan hyvin. Tai ihminen sanoo, etten mä syö ikinä tarpeeksi hyvin, mut kumminkin väitän että söin. Ekan napostelun jälkeen se huijasi mut uudelleen ruokakupille omega3-nameilla. Söin sitten vähän lisää kun se ruoka nyt sattui olemaan siinä.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

6 kommenttia

  1. Hyvä Neiti Musta: teidän pitää syödä koska olette todella kaunis ja miten tylsä paikka maailma olisi ilman kauneutta

  2. Hyvä Musta! Älä nyt unohda syödä ja nukkua vieressä. Ei ole kivaa joutua eläinlääkärille.

  3. Mää yritän koko ajan!

  4. Hyvä Musta! Pidä se ihminen tyytyväisenä, niin et tarvii lähtee koppakävelylle!

  5. Eiiii koppakävelyy…

