One love!

(Musta) Päivän biisi! Yritän nyt nauttia mun lyhyeksi jäävästä rastafari-kaudesta. Oon kasvatellut rastoja ihan salassa, väistellyt vaan harjausta sen kun olen kyennyt. No ei ihan hyvin, ihminen on sit harjannut vaan varovammin. Mut viime yönä se hokas mun rastat sileän päällyskarvan alta. Mun hienot huopatupot. Rupes melkein kiljumaan. Ihmiset! Miten kummallisia!

Arvaatte loput. Se rupes heti leikkelemään niitä pois, mun vaivalla kasvattamia. En tietenkään ihan noin vaan anna tehdä mitä vaan, vaikka sängyssä – siis turvallisessa paikassa – ollaankin. Pikkasen annoin leikata. Keksiköön loppuratkaisut ite.

Ja keksiihän se.

Huomenna lähtee loput. Helmin mamma tulee auttamaan. Kaksi ihmistä. Musta vähän tuntuu että tää on jo hävitty. Joten huomiseen asti, Jah man! One love! Rasta man vibration yeah positive!

Lions of Judah tai jotain

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

10 kommenttia

  1. Voi hyvänen aika! Mutta Harmaa, kahden tädin lääpimänä oleminen ei välttämättä ole ikävää.

  2. …siis lääpittävänä, öh, piti sanoa!

  3. Niin ja MUSTA, ei Harmaa… Saila-täti täst puhutaan seuraavan kerran kun tuut lääppimään! Nazisintaistelu!

  4. Taru

     /  lokakuu 16, 2012

    Mikäs ihme teillä tytöillä on nyt muotina, meilläkin Her Royal Highness on kasvattanut rastoja ja niitä pitää leikellä aina välillä? Mutta ei huolta: ”Rastafari not a culture, it’s a reality” sanoo Bob Marleykin. Ei se rastafarismi ole tukasta kiinni ;) Peace <3

  5. Joo niin mäkin laskin että mä voin pitää mun uskonnon vaik julumat ihmiset vie sen ulkoiset tunnusmerkit.

  6. Me ollaan rastamiehiä koko jengi, kiitos mutsin laiskuuden ja meidän aktiivisuuden. Korvakarvat saa tehorastoille järsimällä niitä (siis veljen) ja muuten tuntuu että rastat muodostuvat luonnollisesti.

  7. Keskittyisivät vaan omien hiustensa parturointiin nuo ihmiset! Tsemppiä, kaveri!

  8. The only truth is rasta! Rauhaa, rakkautta ja passiivista vastarintaa.

  9. Uskaltaakohan tähän nyt mitään kommentoidakaan? Maine taitaa olla mennyt taas jo etukäteen?

  10. No woman no cry! Me päästään varmaan ihan hyvään neuvottelutulokseen. Pöss… tai siis otetaan vähän raksuu ja mietitään, miten tään asian kanssa nuin oikeesti on. Piis an laav.

