Sylikissa

(Musta) Noin viisi vuotta sitten menin itte ihmisen syliin kaksi kertaa – eka kerta oli kanapatongin takia ja toinen muuten vaan. Ei tarvinnu viikoissa mitata niitä kertoja, oli pikemminkin minuuteissa.

En tiä mikä tänään iski… ehkä se on toi kun se kattoo vaan telkkarii kaiket illat ku sillä on tuo joku Maailman Paras Sarja tai jotai. En jaksanut enää, menin sen syliin ja olin ainaki minuutin. Sitten tajusin ”WOOOOOT?!” ja menin pois. Mut jokin veti heti takas, menin taas ja olin minuutin. No eiku ehkä puoli minuuttii.

Nyt oon mennyt sen syliin 8 vuodessa ihan ite jo neljä kertaa. Nyt loppuu tää lääppiminen ja holtiton hellämielisyys! Vähän rajaa!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

10 kommenttia

  1. Oi, tää liikuttaa meitä. Kaunista! Ei mekään kyllä syliin mennä, mutta jalkopäähän kyllä ja mahan päälle, kun toi yks nukkuu.

  2. Tätä on selkeesti liikkeellä! Sijaiskodin kovapoika Myrskykin on mennyt syliin ja ite menin vasta kans syliin… kauhee epimedia! Vaadimme lääkettä (mieluiten sydänpaloihin piilotettuna)!

    Terkuin Unna Tuutikki

  3. Joo ei nyt enempäänsä sentään!

  4. Oho! Sinähän olet sylissä aivan yhtä mittaa!

    (Mut ei se haittaa, sylikissat ♥ )

  5. Musta, siusta on tulossa sylitakiainen! Sylissä on kyllä kivvaa, miusta ainahhii.

  6. En meinannut ottaa tavaksi. Oikeestaan oon aika järkyttynyt että näin pääsi käymään.

  7. No hei, oikeesti sylissä on mukava istua ja jopa nukkua! Lämmin alusta ja joku silittää! Ota ihmeessä tavaksi! :)

  8. Taru

     /  marraskuu 23, 2012

    Eikun tosi ihanaa tollainen lällyily hei <3

  9. Hyssss. Ihan parempi vaan ettei se haluu syliin, niin mä saan syliaikaa aina kun tarviin! Kröhöm, en mäkään siis mikään SYLILÄLLY oo, mutta joskus on isonkin pojan pakko päästä vähän syliin…

  10. Kummallisia kavereita, kun syliin tunkee ihan itse, ensin Myrsky ja sitten Musta…en mä vaan. Paitsi silleen yli voi kävellä hakemaan vaiks pussinsulkijaa.

