Kynsistudio

(Harmaa) Toi neito vaan nukkuu ja käy närppimässä ruokaa, ni mä tuun nyt kertomaan uusimpia uutisia. Saatiin uusi kynsienhoitopiste! Eka ikinä kaupasta ostettu.

Harmaa esittelee tolppaa

kynsienhoitotolppa

Tuommoinen! Meillähän on ollut niitä puu-puita mun koko ikä, ne on olleet kans kivoja mut nyt ihminen yksipuolisella päätöksellä vei isomman niistä roskiin. Ja vaihtoi pienemmän asentoa. Laittoi tään uuden tyrkylle. Vähän testasin. Eihän se huono oo. Hassu haju tossa päässä.

(En silleen oo mikään metrotekstuaali, mutta tunnustan että mun silmii on aika rajusti käsitelty tossa kuvassa. Kun aina se salama tekee niin rumat silmät (sanoo ihminen). Se laittoi mulle uudet silmät. Ihan ok mun mielestä.)

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

5 kommenttia

  1. Hieno kynsistudio!

  2. Hieno kynsienhoitopiste! Tuollaiset tapaa olla ihan hyviä. Toimivia. Tai siis ei meillä just tuollaista ole, mutta samantyyppinen on nuo meidän kiipeilypuun tolpat. Ihan toimii.

    Ja kuvienkäsittely on ok kans. Joskus.

  3. Polga

     /  huhtikuu 13, 2013

    Tota, Vinski haluais kertoo jotain Rinsessalle *psst, ett mein blögissä on jotain, joka oli ”muka emolle”, mutt oikeesti se oli kans Mustalle Neidille >o<*, välittäjänä toimii ihminen……

  4. Niinköööö? Pitääpä vilkaista! Vinski tuitui! Sun idolityttös on nyt aika väsynyt mutta ton verran kyl pitää pinnistää.

  5. Aika hyvät silmät, taitava ihminen teillä! Ja meillä Börje käyttää poskipunaa ja meistä se on ihan jees. Kiva puu, muista pedikyyri aina tarvittaessa ;)

