Briiffejä odotellessa

kori keinahtaa kissan alta

(Harmaa) Oho, wuppii! Muuten tosi mainiosti disainattu peti – kissan muotoinen, kissan kokoinen – mutta hitsi kun keinuu koko ajan!

paree

Oisko tää näin…? Nyt ihan liikkumatta! SINÄ MYÖS!

Haha, heti tottelit!

Muuten kuuluu seuraavaa: oon ollut tosi paljon yksin, koska ihminen on aina töi:ssä. Herää aamulla kuuden jälkeen (hyvä) mut tulee myös illalla kuuden jälkeen (huono). Paitsi huomenna on mun kaa koko päivän, ja mikä vielä paree – mulle tulee myös vieras! Jee! Ollaan ihan kamuja sen kaa. Vaikka se tuleekin mua kattoo, niin se tulee tänne myös töi:hin ja ihminen tekee sen kans töi:tä täällä mun kotona huomenna. Ne barffaa. Eiku mikä se oli… briiffaa. Joo. Vähän jänskättää, mitä se mahtaa olla. Ei kai kuitenkaan mitään mis tutkitaan ja piikitetään kissaa ja puhdistetaan hampaita ja annetaan lääkkeitä. Semmosesta briiffistä en tykkäis yhtään.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

9 kommenttia

  1. Mul oli tosi tylsä priiffi. Siin pistettiin, tutkittiin, puhdistettiin hampaita ja kohta viel tulee lääkkeitä. Ku mun pissas kuulemma kasvaa jotain. Mä sanon et pöh. Ja arvaa sain ruokaa illalla ja sit vasta kaiken kärsimyksen jälkeen. Mun maha oli ihan tyhjä ja surkee.

  2. Kaunis kiva Helmi-tyttö ja -parka kans! Tällaista on kisun elämä joskus! Nyt pitää vaan toivoo että sun lääkejutut parantaa sun pissan, noi kaikki muut on jo menneisyydessä ja mehän ei menneitä muistella, eihän joo? *hali*

  3. Pieni jokaviikkoinen barffauskerho saattaisi myös sopia Hra Harmaan ohjelmaan?

  4. Joo, se kun tehdään töi:tä kotona, on kivaa. Se tarkoittaa sitä, että kissan pitää saada ruokaa usein ja ruoka-aikojen ulkopuolella, sitä lellitellään ja sitten jos väsyttää, mennään syliin nukkumaan! Kivaa se töi:tten tekeminen! Se taas ei ole kivaa, kun ei saa ruokaa aikanaan, pistellään ja tulee huono ja surkea olo (kuten toissapäivänä) ~Friede

    Minä en pysty sanoon muuta, kun että saan yhden ylimääräisen ruuan päivässä, että varmana tulee kaikki riivatut pillerit ja litkut syötyä… Niin että Helmi, tsemppiä kauheasti, tunnen niin sun tuskan! *purrrr* ~Figo

  5. Ai niin ja jäi sanomatta, että Harmaa, sulla on tuo kori kyllä just eikä melkeen kissankokoinen ja -muotoinen! Tosi hyvä! Kelpais meillekin!

  6. Nunt

     /  Touko 23, 2013

    Mahtaako tuo keikkuva peti olla henkilökunnan viekkaita laihdutusvempaimia? Kun ihmisillekin on kaikkia tasapainolevyjä sun muita.

  7. Tai mä voisin barffata ja ne vaan briiffailis keskenään! Hyvä idea.

    Hei, mitä ihmettä? En ollu tajunnu että mua huiputuslaihdutetaan ehkä tolla keinupetillä! Voi vit-sit, kyllä ne keksii juttuja – ihmiset!

  8. Harmaa, sulla on tuossa korissa oma kiikkuva kotitivolilaite. ;)

  9. Jihuuuu! Keik-keik-keik!

