Vää! Vää! Vää! Mii! Mii! Mii!

(Harmaa) Kidnappasi! Kun olin nukkumassa! En ehtinyt nousta edes seisomaan kun valjaat oli jo päällä!

Oli vielä avannut oven etukäteen, laittanut itelleen kengät ja avaimet ja puhelimen ja voihanVITSIT! Rupesin huutamaan jo hississä koska arvasin kyllä, mikä on meininki. Taas sitä samaa!

kissa pihalla ei tykkää

Huh, turvallista betonia sentään täällä nurkassa! Laittoi mut ekana nurmikolle. Kyllä oli kauheeta… Joku tipukin tuossa oli äsken huutamassa. En tykkää livelähetyksestä, tipu-tv paras!

mitenpois

Miten täältä pääsee p-o-i-s?

missaportaat

Jossain täällä oli portaat joita pitkin pääsee alas. Pahus, ei ollu tuolla. Kyllä pännii tää nyt!

Vää! VÄÄ!

Vää! VÄÄ!

Ihmiselle pitää aina selittää! Ja se itepäisyyden määrä! Jos vielä yrittää viedä mua tonne kamalaan paikkaan, alan riehuu jo hississä! Varsin alan!!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

11 kommenttia

  1. Voi Harmaa! Oot söpö kun sanot vää vää <3
    Kyllä se siitä, joko sä totut tai ihminen luovuttaa, jompikumpi ;-)

  2. Voi sua! Taas on viety suureen maailmaan, vaikka se on pelottava! Ja vaikka ihmiset itsekin tietää, että maailma on pelottava paikka!
    Ei mitään logiikkaa siinä(kään).

    Mut olet sinä kyllä söpönenkin ♥

  3. Oon suuri sielu, annoin heti anteex kun päästiin kotiin.

    Koti! <3

  4. Mä niin ymmärrän sua. Toivottavasti mun mamma ei ota mallia ja kidnappaa mua puoliunessa pihalle. Mä kyllä näytin jo mitä tapahtuu kun mulle laitetaan valjaat. En liiku.

  5. Voi, on se ihminen aikamoinen. Ja arvaamaton. Menee nyt häiritsemään toisen unia. Ehkä se kuule sittenkin tarkoittaa hyvää, se yrittää tarjota sulle vaihtelua ja virikkeitä, on huolissaan, että sun elämä on liian tylsää.

  6. Hra Harmaa, häntä ei ole pörrössä, ei myöskään muu turkki, korvatkin aika normiasennossa. Että ei se nyt niin kamalaa voinut olla? Toki pitää uusissa paikoissa vatsan olla lähellä maata. Se on selvä se.

  7. Harmaa taitaa olla aika kaupunkilaiskolli kun pitää betonista enemmän kuin nurtsista, ymmärrän kyllä tunteen :D

    Ei välttis teillä toimi ollenkaan, mutta kerronpa kuiteskin eli meidän epäileväisen eli Nannan kanssa auttoi kuljetuskoppaulkoilu. Eli vietiin ulos niin että oli kopassa ja siitä sai omaan tahtiin kurkkia ulos ja jos (eli kun) alkoi pelottamaan niin saattoi mennä takas koppaan turvaan. Oli tavallaan pieni koti mukana ulkoillessa. Vietettiin kyllä aika monta kertaa ulkoilut niin että Nanna oli suurimman osan ajasta kopassa ennen kuin lähti sujumaan… Ja vää vää tuli kyllä tutuksi silti.

  8. Kissalla pitää olla seinät ympärillä tai vähintään aita. :) Tsemppiä veli Harmaa! ;)

  9. Oon miettinyt tuota koppaa, toisaalta oon miettinyt sitäkin että jos tahdon istua Harmaan kans ulkona jonkin aikaa, niin mennään vaan lähelle jotain pensasta tai pihapöydän ääreen, siinä ois niinkuin ”katto”. Toisaalta oon miettinyt, että mullehan tämä on vaan helpompaa kun hra ei kerta viihdy ulkona. Eipähän oo pakko viedä. Ja sitten taas toisaalta, ois sillekin vähän erilaista virikettä. En tiä.

    Herra kiittää kaikkia kommenteista ja kierähtää aamun lisäunille.

  10. Voi toista <3 Kovin osaa olla ihminen kiero, vaan niin on sekin ulkoilman ihme koettu ja käyttökelvottomaksi todettu. Hyvä, että annoit nopeasti anteeksi ihmiselle. Hyväähän se taas vain tarkoitti.

  11. Kuulin, että koulutuksessa olevat nuoret opaskoirat tykkäävät kans mennä ulkona seinänvieriä pitkin vaan kuten herra Harmaakin. Eli herralla on kenties taipumusta opaskoirahommiin. Hmm? Tämä avaa ihan uusia näkymiä…

