Huono päivä

kissa pitää tassua ylhäällä

Mun tassu on piikitetty!

(Harmaa) Käytiin taas siellä missä mulle pistettiin rokotus vähän aikaa sitten. Ja taas pistettiin, mutta enemmän! Mun tassua pidettiin väkisin ja pistettiin ja valutettiin verta ja taistelin, mutten voinut mitään – niitä oli kaksi. Isoja ihmisiä. Turha rimpuilla :-( Ja sit leikattiin kynnet kans. Ja sit pistetiin vielä selälleen ja yritettiin varastaa pissiä, mutta ei saatu kun olin aamulla käynyt pissillä. Eli mun massussa on nyt pälvikalju!

Joo, niin siinä kävi että mullakin on munijaisten vajaatoimitus. ”Oliskin ollut varmaan liikaa, jos mulla olis ollut edes yksi terve kissa”, sanoo ihminen. Sille jäi nyt hoidettavaksi se, että varastaa multa pissiä. Haha, saa nähdä! Käyn pissillä vain kolme kertaa päivässä, siinähän vahtii!

Pahus, ei pääse edes kiipeämään tolppaan kun kynsistä meni terävät. Tää on NIIN huono päivä :-(

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

16 kommenttia

  1. Tiedätkö mikä on hyvä juttu Herra Harmaa? Se on se, että sun ihmisellä on kokemusta tästä asiasta ja se osaa hoitaa sua hyvin! Te pärjäätte kyllä!

  2. Sä tiiät! Mult otetaan kans verta tassusta ja se on tylsää. Mä sanon siihen aina että ÄH, mut ei ne lopeta. Ja sen rätin mä otan sit kyl heti pois ku sekin on tyhmä ja mä tykkään olla vaan ihan nakuna *tassut ja pusk*

  3. Voi harmi :( Mutta kyllä huonon päivän jälkeen koittaa vielä valoisa huominen, ollaan ihan varmoja siitä! *rapsutuksia*

  4. Ihminen murjottaa ja puhuu tuhmia, mut minkäs mä tälle voin.

    Helmi, mä tajuun! Mäkin tykkään olla nakuna ilman valjaita ja ilman mitään rättejä etenkin! *pusk!*

  5. Voi kurjuuden kurjuus :( Tsemppiä, *tassut* ja *pusk* teille!

    Mut onneksi sun ihminen osaa tosiaankin hyvin sua hoitaa! Ja olet jo valmiiksi syönyt niitä vajaatoimituseväitä!

    Ai niin, ja sää olet kyllä hirmu kiltti, kun annat ottaa verta! Minä en kyllä anna! En varmana! Verta voi tulla siinä toimituksessa, mutta ei varmasti minusta. ~Friede

  6. Nii, ja jäi sanomatta, että ei se ihminen sulle murjota, vaikka se puhuu rumia ja murjottaa! Se murjottaa yleisesti, kun sitä harmittaa ettet sinä ole kunnossa! Jos kissa ei ole kunnossa, ihminenkään ei ole. Niin se menee.

  7. Voihan myrkky, kyllä nyt on kiusattu suo ja ikävää tietoa zihmiselle :( Onneksi sun zihmisellä on sitä kokomeusta vajakkimunuaisista niin hoito on kyllä tosi ammattimaista. Ja kyllä se lopettaa sen sadattelun. Sen vaan pitää saada pahamieili ja huoli lähetettyä timbuktuun .

  8. Kiitti kamut kaikki. Se verinäytejuttu oli kamala. Miten se meijän Musta antoi ottaa verta tuosta vaan? Se oli niin hirmu kiltti vaan. Oon mäkin kiltti, mutta en nyt sentään ihan rajattomasti!

    Kyl tiiän, ettei ihminen mulle puhu tuhmia ku koko maailmalle vaan ja Kohtalolle. Kai tuo aikanaan rauhoittuu.

  9. No voi harmin paikka :) Olisi nyt Kohtalo suonut, että sä olisit ollut terve – ei oo reilua tuo.
    Tsemppiä hirmusti sulle ja zihmiselle ♥.

  10. Voimia teille! Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu, vaikka juuri nyt tuntuukin että on pelkkää kurjaa. Kynnet kasvaa entistä terävämpinä takas ja pääset kiipeämään tolppaan. Ihminen antaa erikoisruokaa ja voitte molemmat taas hyvin. Tsemppiä!

  11. Kurja juttu! :( Mutta kun zihmisellä on kokemusta kissan mjunuaisvaivan hoidosta niin te pärjäätte ok – nou hätä! Tsemppiä!

    Ja ihmiset välillä puhuvat rumia, kun niitä huolestuttaa. Ja joskus kissatkin puhuvat rumia, esim. eläinlääkärin vastaanotolla. ;)

  12. Nii, ei mulla tässä oikeesti oo mitään, ihan tavallisesti elelen. Paitsi nyt pihtaan pissiä kun ihmisen pitäis viedä näyte sinne kamalaan paikkaan. Pissiköön ite.

  13. Harmaa, sinussa on kunnon asennetta! ;)

  14. Homma hoidettu – pissi varastettu ja viety vetskulle! <3

  15. Harmaa! Harmaa! Kiitos rakas, ja monta pusua, kun annoit sen sukkahousuvesivinkin! Meidän Figo todistettavasti otti ainakin neljä kielellistä vettä, kun vedessä oli sukkahousut. Se on kuulkaa paljon tippaa vettä Figon tapauksessa!

  16. Henna, hei mahtavaa! Sukkahousut toimii! Ääk, ei pusuja! Tai no… pari ehkä. <3

