Seurakissa

(Harmaa) Tässäpä mä enimmäkseen kököttelen, kun ihminen leikkii koneella. Tässä läppärin ja hiiren välissä, pijän kiinni näistä johdoista etteivät mee sekaisin. Kiva olla ihmisen vieressä. Mielellään kököttäisin jonkun tyttökissankin vieressä, mutta ei ole kuulemma luvassa sellaista leskimiehelle. Tää on hyvä toiseksparas vaihtoehto.

kissa nuokkuu

Antipojoottikuuri alkaa olla lopuillaan. Nätisti oon pistellyt, joskus huijattuna ja joskus joutunut nolosti nappaamaan sylissä, kun oon jättänyt pillerin lautaselle. Renaaliruokia on meillä osin jo käytössä, mutta saan syödä pakastimesta myös ne namimmat pois, loppuun.

Me mennään nyt päiväunille, kuulemiin.

Edellinen artikkeli

6 kommenttia

  1. No nythän mä vasta hokasin miks sun ihminen on niin pätevä näissä tietokonejutuissa! Olishan tää nyt pitänyt ymmärtää aikaisemminkin. Hyviä unia!

  2. Niin kun mä pijän bittejä järjestyksessä? Tietty. Vähän pitää auttaa.

  3. Harmaa väri auttaa jo pelkällä olemuksellaan. Katso vaikka kissansilmiä. Visaat!

  4. Kyllä ihmisen läheisyys hyväksi on! Mutta ne kyllä tarvii kauheasti apua kaikissa tuollaisissa jutuissa. Aina niitä pitää vahtia.

  5. Voi leskimiestä, onneksi on kuitenkin ihminen (joka antaa myös ne arvokkaat antipojootit).

  6. Kiitti kamut. Oikeesti kyllähän me täs pärjäillään. Pörinäääää!

