Nelikätinen rapsuttaja?

(Harmaa) Toi lupas mulle monta päivää neljän käden rapsutusta, leikitystä ja laulatusta. JeaaAAAH, vihdoinkin asiallista toimintaa!

170620133270

Paitsi että mitenkähän se meinaa toteuttaa ton, koska mun mielestä täällä tapahtuu nyt pakkausta. Ihan varma en voi olla, koska en oo semmoista nähnyt moneen vuoteen, mutta tuossa on laukku johon en saa mennä, vaik sinne ihan kaikki muu näyttää menevänkin! Pakkausta? Kyllä.

Oooooh VAU, mulle tulee varmaankin nelikätinen rapsuttaja tänne! Kiinnostavaa!

Oolraits! Saa aloittaa!

Oolraits! Saa aloittaa!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

11 kommenttia

  1. Pakkausta! Ei!! Se on epäilyttävää, jos sitä tekee Pääasiallinen Palvelusihminen, koska se voi tietää sitä, että pitää matkustaa. Jos joku muu pakkaa, niin se ei haittaa.

    Mutta nelikätinen rapsuttaja ei kuulosta huonolta lainkaan!

    • Joku muu saa kyl matkustaa! En oo ikinä matkustanu, enkä matkusta! KOTI. Mun paikka!

  2. Ota Hra tilanteesta kaikki irti! Ja muista opettaa väliaikainen palveluskunta heti sun tavoille :) Hyvää matkaa Zepalle!

  3. Nelikätinen? Kukahan sellainen voisi olla : D Rapsutus on se pääasia kuitenkin. Avoimena sille!

  4. Kaksinverroin haastavampaa rapsutusta? Leikkiä? Laulua? No HUH! Kyl taas herraa hemmotellaan niin, ettei mitään rajaa. Jos tääl pakataan, se tarkottaa, et rapsuttajat vähenee yhellä tai et joudun Lyyti-tädin tykö.

    Meneeks Zihminen jollekin kurssille, missä opitaan rapsuttamaan paremmin? Sellanen ois hyvä kaikille.

    Terkuin Unna Tuutikki

  5. Kamu, toi eka kuva on mun mielestä koko maailmanhistorian paras kuva kissasta! Heheheheheee…. jännityksellään ootetaan mikä se nelikätinen on!

  6. Joo, se nelikätinen on nyt tääl. Huijausta, täähän on nää yhet jotka on ennenkin rapsuttanu. Kaksikätisiä! Mutta hyvin kyllä hoitavat hommansa, ei siitä voi valittaa. Raps raps jee! Kyl mulle kelpaa.

  7. Pakkaus tietää vaihtelua! :) Etkä sitten piiloudu nelikätiseltä niinkuin tuolla aiemmassa postauksessa, ethän ?

  8. Kuulostaapa samaan aikaan sekä todella hyvälle että kauhistuttavan uhkaavalle!

  9. On muuten tosi rela meininki! Mähän oon kotona, ei mul mitään hätiä. Kivoja on nää kädet täällä. Pupur!

