Sopivasti

(Harmaa) Kissablogeissa pörrää kaverikuvahaaste. Sillä tarkoitetaan vissiin ihmisen ja kissaeläimen yhteiskuvaa. Mutta mun mielestä kyl voi olla kaveri esim vihreän kalan kaa! Mun elämän parhaita hetkiä onkin laatikon ja viheriän kalan kans yhteiskuvaan pääseminen! No eikä oo, vaan se leikkiminen tietty :-D

Oon edelleen kalan kaa hyvä kaveri

Oon edelleen kalan kaa hyvä kaveri

Jos haluu vaihtelua laatikoihin, joskus on tarjolla myös laukku. Kaikki tietää, että laukut on ältsin houkuttelevia ja ihania! Ei haittaa vaiks olis tavaraa pohjalla, kunhan ite mahtuu mukaan.

laukus

Seuraava artikkeli

8 kommenttia

  1. Kaveri näyttää olevan, mutta onko kissasta oikeasti kaveriksi kalalle tai hiirelle? : D Niin laatikon kokoinen kissa – ja laukun.

    • Jaa-a, mun mielest hiiruille ja kaloille saa kelvata… Sitäpaitti kissan seura on maailman parasta. Tai ainakin mä oon kuullut semmosta noin miljuuna kertaa.

  2. Että tuommoinen kaverikuva! Oot vähän hassu..

  3. Kyllä meilläkin hiirut ovat kavereita, koska niillä leikitään, ja lujaa. Joten kyllä vihreä kalakin kaveriksi käy, meidän mielestämme.

  4. Sulla on hienot lelut ja lepopaikat!

