Kelpoisa päivä, kelpoisa vieras!

(Harmaa) Taas kävi asiallinen vieras! Rapsuttelun asiantuntija, jee!

Otin vastaan hempeästi

Otin vastaan hempeästi

Näytin parasta puoltani, hihi!

Näytin parasta puoltani, hihi!

Disainasin turkiksen ton naaman ympäri

Disainasin turkiksen ton naaman ympäri

Taju lähtee, tää on niiiin ihanaa...

Taju lähtee, tää on niiiin ihanaa…

Kaikki osapuoliskot tykkää!

Kaikki osapuoliskot tykkää!

Lisäksi sain ulkonäkökehuja. Olen kuulemma nuorekas ja ei-plösö. Näytin myös Dog Turbo -kierroksen. Ihanaa olla keskipiste! Yöllä oli hankala valita nukkumapaikkaa, kun oli niin paljon hyviä mahiksia!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

12 kommenttia

  1. Fit-fiuuu mikä peppu! Aikamoinen naistenmies ;-)

  2. Mä tiedän :-) Ja kokemusta vaan karttuu koko ajan!

  3. Siellä on ollut mahdottoman mukavaa! Sen näkee jo herran nenänpäästäkin :)

  4. Siis tota. Siis niinku tota. Mä tulin pitkäst aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia ja sitt mä ihmettelin ett ku vaan sä kirjotat. Ja sit mä niinku huolestuin ja selasin ja selasin ja sitt……… Musta on menny sateenkaarisillalle :( :( Voi juku :( Musta oli sentäs mun hyvä kamu kans. Vähän mä oon kyl katellu ett mikä uus tosi kirkas tähti tuol taivaalla on. Mutt sä näytät ihan yhtä komeelta ku ennenki. Jatka samaan malliin, kyl se Musta sua kattelee tuolt taivaalta. Äiti lähettää lämpimät osanotot näin tosi myöhästyneenä. Niisk.

    • REETI! KAMU! Ylätassu! Sä tulit käymään!

      Joo, Mustaa ei oo näkyny sitten huhtikuun, se varmaan löysi jonkin paremman kodin. En tiä. Ei oo hirvee ikävä ollu, ihan oon tässä elellyt niinku ennenkin. Kyl me pärjäillään kahestaankin ton ihmisen kaa. Osanotosta ollaan tietty kiitollisii.

      TOSI kiva kun tulit käymään hei! Tuu toistekin! Hyvää itsepäisyyspäivää ja jouluu ja kaikkee kivaa sulle!

  5. Itsenäisyyspäivän vastaanotto! Hyvä mittakaava, hyvä vieras, hyvät rapsutukset eikä tarvinnut lähteä kotoa! Ilmeisesti hyvät tarjoomisetkin, kun varmaan oli aika samat kuin ennenkin. Mikä sen parempaa!

  6. Me Like

     /  joulukuu 6, 2013

    Esimerkillistä käytöstä Harmaa! Taidat kaikki kissan kohteliaisuudet =)

    • Mulle on kerrottu, että se on paras kohteliaisuus kun fiksu ja mukava ja nätti kissa on oma itsensä :-)))

  7. SosiaaliNen kisSA! IIK! Haluun heti bEstikseKsi!

    • Kalle. Voidaan olla bestiksii tälleen välillisesti, joo? Kiva! Mä en haluu lähtee ulos. Sentään joku raja sosiaalisuudessa.

