Piipunrassi – uusi tuttavuus

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

22 kommenttia

  1. Pauliina & Naava

     /  huhtikuu 18, 2014

    Sä oot kyllä tosi sutjakkaassa kunnossa. Miten sä pidät huolta linjoistasi?

    • Just näin! Zäp zäp! Ihmistä naurattaa toi ”sutjakkaassa kunnossa”, sen mielestä mä oon vanha läski. Joskin söpö, mut läski. Kattos vaan peiliin, sanon minä. Vois näkyä läskiä joka ei ole edes söpöä!

      • Eiks ne ookaan synomy… sama asia? Siis söpö ja läski? Tosta asiasta on kans mun yhteydessä tosi paljon puhetta.

        Terkuin Unna Tuutikki

        • Unna, sä oot pelkkää suloutta jokainen pyöreä kaari ja muoto! Antaa ihmisten puhua mitä puhuvat, me tiietään mikä on kissa ja mikä on nätti!

  2. Jännä!
    Etkä oo läski.

  3. Pia

     /  huhtikuu 18, 2014

    Meillä piipunrassit on suuria suosikkeja! Tosin ne pitää ensin taitella lenkiksi ja terävät reunat piiloon, ja sitten pyöritellä sopivan kokoiseksi lenkiksi tai palleroksi jota on kissan hyvä kuljettaa suussa. Piipunrassipalleroita voi esim. heitellä (henkilökunta) ja koppailla ilmasta kiinni (kissa). Lentää hyvin! Tai sitten niitä voi uittaa yön yli vesikupissa ja jättää aamulla sopivan epämääräisiksi märiksi palleroksi maton päälle (kissa). Tulee unenpöpperössä tallustelevaan henkilökuntaakin vipinää, kun astuvat epämääräisen märän piipunrassipalleron päälle aamutuimaan.

  4. Kiiltävä turkki! Pitäähän sitä ihmisen mieliksi vähän leikkiä : D

  5. Oot kyllä eritaitava! Hyvin leikitetty ihmistä!

  6. Sä oot maailman paras piipunrassi-konsulentti! Meille pitää saada kanssa ja selvittää, olisko noista pillin voittajiksi!

  7. Vitsi kun ne sulki sen Tiimarin niin ei saa piippurassei eikä mitään muutakaan kivaa mistään halvalla ja helpolla. Odottelen edelleen sen ”Tuunarin” perustamista, kukahan ottaisi hommakseen.

    • Teillä on Koskiskeskuksessa Tiger, oisko siellä? Eikös siellä oo kaikkea?

      • On joo, rautatieasemalla toinen. En siellä Koskarin myymälässä ole käynyt kun kerran, mutta se on musta vähän pienempi kun rautatieaseman, jossa on kyllä aika huono valikoima askartelua. Voisi siellä kyllä piippurasseikin olla, pitää katsella joskus. :)

        Ikävöin Tiimaria muutenkin, sieltä sai kynttilöitä, korttitarvikkeita, sisustusjuttuja, vähän kaikkea mitä ei muualta samoilla hinnoilla saa. :(

  8. Pillit on muuten kans hyvii. Niilläkin voi ihmistä leikittää. Tiiän että meil on pillejä jossain mut en nyt muista missä. Eiku nyt muistin. Tähän lensi lattialle. Ei tää kyllä kovin jännä oo ilman ihmistä…

  9. Hurja ja taitava oot!

  10. Harmjuli, sä oot aika magee kundi! >o< Toi sun orja sano, ettei sua käydä lukee täälä. Sano sille, ett orjan vika! Sen blögis ei siis oo linksuu sun luo!!! Aattele, eiks oo välinpintämnämätöntä? Siis niinku ei huolehtii yhtää!
    Mulle hei kuuluu tosi hyvää! Mä oon alkanu jo syädä oikeeta ruakaa *ennen mä söin vaa raksui*, eilenki sain fisuu. Mein orja on maailman paras *ja isoin* kiipeilypuu, elävä! Saa raapii, kiipeillä, hyppii ja möhkö vaan makaa ja viälä rapsuukin lisäks…
    Mä oon tehny kans ekat sydänpissit ja parit fototki pistäny orjan blögiin! Mutt hei, mä käväsen taas <3 *pus-pus, tsihih*

  11. MINNI! Tulit käymään ekaa kertaa! Kiva nähä sua täällä. No ei oo linkkii niin, ko toi on semmonen dorkkis.

    Mut sul on asiat hyvin, kun on oikein elävä kiipeilypuu. Mun pitääkin käyä kattoo ne sun sydänpissit ja muut kuulumiset. Nähään!

  12. Ihastuttava tuttavuus tuo rassi :)

