Ja taaaaas lellipäivä! Sopii mulle, kiitos!

(Harmaa) Mä en ehkä pysty osallistuu mihinkään arkikuvahaasteisiin, koska mulle sattuu vaan juhlapäiviä yksi toisensa perään! Haha, sou säd.

Tänään sain uuden hiirun! Se on vihreä, pörröinen, ja kilisee kivasti. Järjestin sille heti paljon toimintaa! Heittelin, kuljetin, näykin ja heittelin ja kuljetin ja heittelin ja… ja… ihminenkin heitteli sitä joo! Järkyn kiinnostava kikkare!

kisu huomaa leluhiiren

Jup, tuolla se on!

uusi4

uusi3

uusi2

Oho, rapsutarve

Oho, rapsutarve

Nyt vien tään piiloon. Ei saa seurata!

Nyt vien tään piiloon. Ei saa seurata!

EDIT 15.5. Vihreä hiiri on jo hävinnyt… ei näy kertakaikkiaan missään!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

15 kommenttia

  1. Siis mä NIIN tajuaN sua! Mun mieleStä uusi leLu on AINA superiHanaa! Veljet ei taJua, mutta mä raKastan uuSia juttuja. Joka kerTa kun saan uuden lelun, on se Maailman Ihanin Asia! Terkkui!

  2. Hyvä hiiri! Jännän värinenkin.

  3. Pipsun ja Miirun Pirjo

     /  Touko 10, 2014

    Ja parhautta, että hiirulaisen saa piiloon!Ei emäntä arvaa, mistä kaikkialta se voi tulla vastaan.
    Nimimerkki Alkuun nyt vaikka sohvatyynyjen takana, tiskipöydällä, maton alla, olohuoneen ruokapöydällä, repussa tai kenkähyllyssä…

    • Hyvii ehdotuksii! Reppu ja kenkähylly, ne on helppoi… vois toteuttaa ne ekana… hiiiruuuuuu missä oot hiiruuuuu!

  4. Harmaa, oot sää velikulta ! Sulla on sana ja kökkäreet hallussa :)

  5. johanna ja pomo

     /  Touko 11, 2014

    Sulle sopis kaveri kun oot noin leikkisä. Meidän Harmaa herra on tylsä ja kiinnostuneempi nukkumisesta ja ruoasta.

    • Jaa tarkoittanette ’assistentti’, koska ite oon kuitenkin päätoimittaja. Ei silti, oon mäkin joskus ihan vaan nukku- ja ruokavaihteella. Ei wanha aina jaksa! Mut hiiru inspasi kyllä hyvin!

  6. Senkin lellikakara!
    -Blackie-

    Hellu tässä vielä huomauttaa että juuri niin on hyvä :)

    • Haha Blackie, kumpis meist on vanhempi ja kumpi kakara, hä??! :-D

      Mua pitääkin lellii, ihmiset on olemassa just sitä varten. Hellu tietää.

  7. Oikein sopivaa kissan onkin viettää juhlapäiviä joka päivä, joissain paikoissa niitä kutsutaankin kissanpäiviksi!

  1. Kolmas päivä | Herra Harmaa ja neiti Ilona
