Ilona, kitlerviiksinen söpöliinimme

Meidän käänteinen kitler

Meidän käänteinen kitler

Nomen est omen -hengessä nimetty Ilona on siis saapunut taloon. Hän viihtyy nyt Asumisen Perehdytysjaksolla kovasti vessassa pesukoneen takana, mutta esim. viime yönä oli löytänyt raksukupin myös eteisen puolelta. Olen kotona nyt viisi päivää, olisi hienoa jos Ilona edistyisi ainakin eteisen puolelle vapaaehtoisesti sinä aikana jo. Kun tarkoitus kuitenkin olisi, että paikallinen jalomuotoinen herrasmies näyttäisi, miten ihmisen kanssa asutaan. Vähän vaikea on näyttää, jos toinen on kämpän äärimmäisessä nurkassa.

Kokonainen Ilona hoitokodissaan 29.4.

Kokonainen Ilona hoitokodissaan 29.4.

Näissä hoitokodin kuvissa Ilonan katse on vain pikkasen jännittynyt, mutta täällä meillä silmät on olleet oliivipyöreät koko ajan. Odotan kovasti sitä päivää, kun ne palaa normaaleiksi :-)

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

24 kommenttia

  1. Tervetuloa Ilona! Olet söpö!

  2. Kiitos, Pepsi ja Max! Ja tervetuloa teille blogimaailmaan – käytiin katsomassa.

  3. Oi miten kaunis tyttö sieltä ilmestyi!

  4. Ilona onkin sievä tyttö. Elegantit nuo merkit naamassa. Onnea uuteen kotiin ja toivottavasti perehdytysjakso menee hienosti!

  5. Onnittelut! Teillä eletään nyt jännittäviä aikoja.

  6. Pia

     /  Touko 14, 2014

    Ihana Ilona! Tuskin maltan odottaa lisää kuulumisia teiltä :)!

  7. Käänteis-Kitler! Mikä hienostunut söpönassu, onnea totutteluun ja päätoimittajalle voimia perehdytysjaksolle :)

  8. ♡ Ihana Ilona ♡

  9. On se, meiän typykkä :-) Lisää tarinaa on Kotiväki-sivun puolella https://miumau.wordpress.com/tietoja/ ja tarinahan on vasta alussa…

  10. Ooh, ihanainen Ilonainen, erittäin elegantilla naamiolla! Oikein paljon onnea yhteiselämän alkuun!

  11. Hurrrjan söpö! Pikaista kotiutumista ja herrasmiehen TLC:tä, sillä se pelko lähtee :-)

  12. Purrrrrrrrrr mitkä nassumaalaukset ! Anteeks Harmaa, mut mä tykkään. Ilonastaki!

  13. Sofia ja Olga

     /  Touko 14, 2014

    Ihana Ilona sieltä oven takaa löytyikin!
    Mikä nenukka ja oliivisilmät – hurrrrrr.

  14. Ihana arkajalka ♥ Sitten on ihan erityisen vavahduttavaa, kun ujostelija alkaa luottaa ja reipastua. Onneksi ruoka maistuu ja maha toimii, niin ei tarvitse olla huolissaan. Ilona on onnekas saatuaan hyvän perehdyttäjän!

  15. Kiitos teille kaikille kehuista ja onnitteluista! Meillä odotellaan kovasti nyt ensimmäistä kakkaa, pissejä on sentään vuorokaudessa tehty jo kaksi.

  16. Ilo tutustua Ilona-neiti ! Olette harvinaisen hurmaavan näköinen kaunotar ja kaukaista rekkusukua meille Triolan Mimmille, Ellille ja Nilssonille. ♥

  17. Pauliina

     /  Touko 14, 2014

    Mustavalkoiset on niin ihania :)

  18. Myyyy

     /  Touko 14, 2014

    Moi,
    Mä oon Myyyyyyy, osaan myös itse sanoa nimeni.
    Mun ruokkijaemo haki mut viisi ja puoli vuotta sitten Vaasasta, jossa olin elänyt kissalaumassa. Ihmiset oli pelottavia. Onhan ne vähän vieläkin.
    Mut oikeesti toi ihmistyyppi on aika jees. Se antaa ruokaa ja rapsuja silloin kun mä haluun. Mä uskallan nyt jo jopa mennä sen syliin, se on ihan uus juttu!
    Mut mä olin arka pitkääään. Reilu puoli vuotta kotiutumisesta ja mua sai nippanappa koskea ja silloinkin vaan tosi vähän. Ekan kerran menin sänkyyn viereen kun olin ollut talossa vuoden.

    Mä rakastan kirjahyllyjä ja piiloja.
    Oon kyllä oikeesti jo tosi lälly, mutta ovikello ja uudet ihmiset on vähän liian jänniä.

    Tzemppiä Ilonalle kotiutumiseen, hitaastikin tulee tosi hyvä sylikotikissa.

  19. Ollaan tosi iloisia teidän kommenteista, kehuista ja kertomuksista, met kaikki kolme. Kiitos! Jokainen arkakin kissa on yksilö, Ilona saattaa edistyä hitaasti kuten Musta tai nopeemmin jos sattuu olemaan sellainen. Rakkaudella eteenpäin! Herra Harmaa arastelee tietenkin sähisevää pikkuista, mutta Harmaa myös tietää olevansa kotona ja paikallinen kultapoika, niin että ei siltä persoonallisuus hajoo.

  20. Nyt vasta huomasin, että teille on tullut Ilona. Luen tästä eteenpäin myöhemmät jutut. Jännittävää.

  21. Onpas kyllä kaunis kissaneiti :) Suloinen nenu!

  22. Kiitos! Täällä ollaan, nenuinemme, ja raportoidaan!

