Ovi aukesi

(Harmaa) Asiaa. Mun hiekkis siirrettiin takas vessaan ja ovi aukesi. Oli muuten aika paljon uusia hajuja! Mut ketään ei näkynyt. Ehkä rosmo oli lähtenyt?

mersu haistelee pyyhettä laatikossa

Täällähän on tää mun pyyhe. Täynnä jänniä hajuja!

KAKSI hiekkistä??!

KAKSI hiekkistä??!

MUN koppa. Ei ketään. Hyvä.

MUN koppa. Ei ketään. Hyvä.

Toinen ruokapaikka. Täänkö takia ovi oli kiinni?

Toinen ruokapaikka. Täänkö takia ovi oli kiinni?

Mut sitten muuttui jännäksi. Ihminen könysi sinne missä en oo ikinä käynytkään eli pesukoneen taakse. Nosti sieltä jonkin mustan makkaran, jonka toi haisteltavaksi. No haisteltiin joo. Mutta se sähisi mulle ja yritti räppästä! Peräännyin hyvässä järjestyksessä. Makkara suuntasi takaisin vessaan.

Sehän sähisi mulle!

Sehän sähisi mulle!

mersu sängyn alla kurkistaa

Nyt kyllä vähän huolestuttaa…

Ikkunalaudalla on aina turvallista, puuh!

Ikkunalaudalla on aina turvallista, puuh!

Nyt tajuun, miksi ovi oli kiinni. Siellä asuu kipakka sähikäinen!

Mut ihminen on älyn rohkee: myöhemmin se haki sähikäisen tähän huoneen puolelle, laittoi sen syliinsä ja silitti hammasharjalla ainakin monta monta monta minuuttia! Sähikäinen ei ollut millänsäkään, oli vaan siinä! Menin kattomaan lähempää, ja taaaaas se sähisi mulle. Kai mä tajuun, män gets tö mesits. Se vietiin takas eteiseen, laatikkoon, mä menin takas ikkunalaudalle. Pitääkö mun nyt jäädä sinne asumaan? Tosin aurinkoisina päivinä ihan ok, laudalla on lämmintä ja mukavaa.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

9 kommenttia

  1. Tuija Jäntti

     /  Touko 14, 2014

    Oho. Ole varovainen sähikäisen suhteen!

  2. Hurjaa! Ole varuillas! Mulle on kans aina välillä käynyt just noin ja sit joskus sieltä oven takaa on singahtanut rääpälekissoja. Ja sen oven alta on päässyt tökkimään niiden tassuja. Onneks on ikkunalauta ja vielä verhokin varmuuden vuoks.

  3. Oooh! Aika jännitävää! Hyvin jännittävää itse asiassa!

  4. Miks makkara tykkää olla vessassa? Okei tajuun sen verran, siellä on lämmin lattia ja semmonen iso riepu pesukoneen päällä, se ois niinku verho. Ja sinne on tarjoilu. Mut silti. Ei toivoakaan aurinkoläikästä esim! En olis!

    Ehkä nää perehdytysjaksot ihmisten kaa sitten on tämmösii. Mulle kuulemma jää assarin perehdyttäminen blogitoimitukseen. Sitten kun se joskus tulee poies tuolta.

  5. OOOH! Sähkikäinen! Se rosmo oli sähikäinen.

  6. Kipakka sähikäinen <3
    Ei sulle Harmaa saa sähistä, kun oot tuollainen gentlemanni! Mutta jotkut naiset on tuommoisia, että ne sähisee kaikille ihan periaatteesta. Älä ota ittees.

  7. Huh, sähikäinen! Ei sentään rosmo. Mutta suhista nyt päätoimittajalle? Ettei vaan ois ollu ulkomaankirjeenvaihtaja ja kielimuuri? Ulkoiset merkit, kuten ei-kissaherramainen ulkoasu ja poikkeukselliset tavat, kuitenkin viittaisivat vieraaseen kulttuuriin. Jäämme seuraamaan mielenkiinnolla.

  8. Oooooo kuinka jännittävää. Pysy vaan verhon takana tarkkailemassa, ettei se sähikäinen pääse yllättämään!

