Turha ovi

(Harmaa) Täällä on ihan ylimääräisesti yks ovi kiinni! Toiselle puolelle jää eteinen ja vessa, toiselle mä. Ollut näin jo kaksi yötä, ja kolmas päivä alkamassa. Oon iso poika ja kestän sen, mutta en kestä jos toi yks menee sinne toiselle puolelle eikä ota mua mukaan. Ovet sucks! Silloin sanoin kovaa MAU! MAU!

Tänä aamuna musta on alkanut tuntua, että oven toiselta puolen kuuluu joskus jotain ääntä. Niinku hipsimistä. Tai jotain pientä kolinaa. Rosmo? Pienenpieni rosmonen? Oon käynyt varuilta pari kertaa sängyn alla. Ihan vain katsomassa, että siellä on tilaa, jos tarvii paet… ottaa vartiopiste sieltä.

kissa tulee sängyn alta

Tarkistettu – sängyn alle mahtuu, jos tarvis

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

6 kommenttia

  1. Oho. Rosmo! Onpa aika jännittävää. Mutta mitä se ihminen siellä sen rosmon kanssa tekee, ei ymmärrä.

  2. Pirkko

     /  Touko 14, 2014

    En kestä, klifhängeri! Milloin tulee jatkokertomuksen seuraava osa?

  3. Taru

     /  Touko 14, 2014

    Apua, en kestä-ä-äääää! Mulle heräsi nyt ISO epäilys ja nyt ei jaksaisi kyllä enää venaa yhtään tälle jatko-osaa!

  4. Nyt jännittää täälläkin! Ovi auki tänään, mekin halutaan nähdä se rosmo!

  5. Ohoo! Nyt nyt!!

  6. Valitse vartiointipiste huolella! Ettei vaan tuu mitään hässäkkää…

