”K-K-K!”

(Harmaa) Nyt Ilonan silmät on jo niinku kissalla eikä niinku oliivipuulla. Yks hassu juttu: hah, se ei osaa maukua! Kun se sähisee mulle, se sanoo: ”HHHHHHH!” Sit kun se maukuu, se sanoo: ”K-K-K-K!” Osaakohan se sanoa ”kurr”? Tään saan selville varmaan kohta.

Se käytti mun hiekkistä. To-del-la nyt hei! Mä oon kuitenkin päätoimittaja ja the grand old man täällä!

Toi yks miettii meidän ruokailuu. Mä osaan syödä aamulla heti ja nopsaan, mutta jos likka pitää kaivaa esiin jostain ja miettii, missä se uskaltaa sillä kertaa syödä, ihminen ei pääse ikinä töi:hin täältä. Mitenkähän se meni Mustan aikaan? En tosiaankaan voi muistaa – mä huolehdin vain omasta ruokakupista!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

4 kommenttia

  1. Ekaks ruoka, sit vessa ja takaa-ajot, sit ties mitä! Taitaa olla rakkautta ilmassa ♡

  2. Aika railakas tapaus tää nuori neiti. Muistanko ennakkotiedot väärin, vai oliko meille tulossa ujo kissa?

  1. Voi meiän vajavainen ilonainen | Herra Harmaa ja neiti Ilona
