Ensimmäinen blogihaasteeni

(Ilona) Tänään mulla on ollut kiva päivä, ja sit kamala päivä, ja sit taas kiva päivä. Aamulla oli noi rapsukivat ihmisen kaa, ja aamiaiskivat, ja juoksentelukivat ja leikkikivat. Mutta sitten! Tänne tuli Vieras Ihminen! Ka-ma-laa. Menin sängyn alle ja tulin piiloista pois vasta kun oli mennyt ainakin monta (ed.note 3-4) tuntia! Koska tuli nälkä. Söin, ja jatkoin matkaa pahvilaatikon päälle herra Iso Poika Päätoimittajan päätä pesemään. Kun pää oli pesty, kävin sen syliin nukkumaan.

Se antoi mun olla siinä! Kymmenen minuuttia. Sit se lähti pois, matolle. Mä seurasin ja menin sen syliin nukkumaan. Se käski mut pois! Menin pesulle pahvilaatikon päälle. Sit menin takas Harmaan luo. En ihan syliin – en oo mikään dyhmä vaan opin asioita! Ja sit Harmaa meni takas pahvilaatikon päälle.

Jotkut ei vaan osaa arvostaa suurta rakkautta! Ei osaa! Onks kaikki miehet tollasii? Tai ei se mua kiinnostakaan, koska tää on se (ihana) mies (mun idoli) jonka kanssa mä elän. Niin.

Täällä blogimaailmassa kuulemma tehdään jotain testejä ja saadaan haasteita ja vaiks mitä hassutuksia. Ne ei oo vaarallisia. (Mulla on hyvin tarkka laskelmointi siitä, mikä on vaarallista ja mikä ei!) Oon saanut mun ekan haasteen, ja aion vastata siihen nyt kunnioittaen ja huolellisesti!

1. Aamun ensimmäisesi?
Herään, käyn puskemassa mun idolia ja sitten leikin rapinahiiruilla. Kun Harmaa menee ihmisen sänkyyn, mä seuraan perässä, koska Harmaan kylki ja mun kylki on macg… makneettisessa yhteydessä. Kun Zihminen herää, saadaan aamiainen! Tässä selontekoni.

2. Ilon aiheesi?
Kaikki mitä yllä, paitsi ihmisestä en oo varma! No, se antaa ruokaa, silleen iloinen aihe sekin. Eniten iloitsen mun uudesta parhaasta kaverista Harmaasta, ja mun leluista ja mun hyvästä piilosta sängyn alla.

3. Huolen aiheesi?
Voi ei, mulla ei oo nyt uutta kerrottavaa kun toikin tuli jo mainittua: huolestun aina kovasti Vieraista. Ja sit sekin on kyl vähän masentavaa, kun Harmaa joskus torjuu mut, vaikka kiltisti. Tykkäisin niin paljon enemmän olla lähekkäin!

4. Ylpeyden aiheesi?
Minä! Minä olen minä, ja paras minä!

5. Illan viimeisesi? Raksuja ja rakkautta. Eka varma, tokaa kovasti toivon!

kisu syö ruohoa, toinen kyttää

Tätä vihreetä siis syödään. Hmm. Tavallaan kiva, tavallaan tyhmää.

Vieraan sylissä... mä NIIN kostan tään kun kasvan isoksi!

Vieraan sylissä… mä NIIN kostan tään kun kasvan isoksi!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

18 kommenttia

  1. Teillä on ihan näköalaravintola. Wau!

    • Kyllä. Meiän yhdistetty tipu-tv ja aurinkokansi ja ravintola. Vai oisko tuo baari, kun on vain tommosta snäkkiä, ei mitään kunnollista…

  2. Sää olet Ilona ihan hirmureipas! Vieraidenkin annat tolleen koskea! Me ei annettaisi vieraiden tehdä noin ikinä! Ei tasan ikimaailmassa! Sitä paitsi Figo on aina sanonut, että ovikello on paha. Koskaan ei tapahdu hyvää jos ovikello soi.

    • EN ANNA KOSKEA, mut ikävä ihminen pyydysti mut sängyn alta vaik mulla oli maailman paras piilo! Sanoo että pitää tottua siihen että on toisia ääniä ja ihmisiä. Ei pidä. Ei oo pakko. Sit se sanoo, että mitä jos tääl on ihmisiä monta tuntia, meinaanko olla sängyn alla enkä syö enkä mee vessaan. No just tää on mun suunnitelma. Piste.

      • Ei oo pakko antaa vieraiden koskea. Ei mekään aina anneta. Tuolleen nostamaan ei tartte tulla ollenkaan. Nätisti saa silittää jos saa. Jos mua nostetaan tuolleen, sähähdän ja jos ei heti päästetä irti, tulee tassusta. Ja Figo varmaan saisi halvauksen.

        Ja kyllä Figo voi olla tosi monta tuntia vaatekaapissa. Silleen aamusta iltaan ihan helposti jos tarve on.

        • Ai? Voiks ihmisillekin sähistä? Hitsi, en tajunnu. Mä oon vaan niinku ollu että lääppikää sitten &*%! joo. Karma! Kohtalon pyörä! Harmaa ei tykkää ku mä lääpin, mä en tykkää ku ihmiset lääppii…

          • Tietysti voi sähistä! Ja voi murista ja huutaakin. Mutta muista että ruokkivaa kättä ei saa purra. Niin ja äänimerkkejä kannattaa käyttää vaan tositarkoituksella. Siis kun ihmiset on tosityhmiä tai vieraat ihmiset yrittää liian tuttavalliseksi. Kissalla on oikeus sanoa ei!

            • Hieno tää blogihommeli! Täällä oppii uusia asijoita! Harmaa ei oo ikinä puhunut mulle mistään sähinöistä tai eistä. Selvästi täällä meillä salataan multa asijoita!

  3. No voi sun, Ilona. Olet varsinainen selviäjä, tästä haasteestakin selvisit hurrmaavasti mennen tullen. Minäkin toivon, että illan viimeiseksi raksujen lisäksi saat myös rakkautta – ja saatkin. Et ehkä vielä huomaa sitä kaikkea mutta tulet vielä huomaamaan. Jos Harmaa tahtoo olla rauhassa, saat helpomminkin rakkautta sitä Zihmiseltä. Ihan pikku hiljaa voit opetella.

  4. Ilona Ihanainen, kyllä se iso karvaton vielä sulle iloksi muuttuu, mutta ihan hyvä ettet ole liian helppo – saa karvaton tehdä vähän töitä sun kanssa ;)

  5. Oi soot supersöpö ILONA!

  6. Jaa-has. Taidan sitten jäädä peloissani odottamaan Ilonan kostoa.

    • Mulla on käynyt nyt 3 kolme Vierasta. Tai kolme varmaa. Sit eilen oli yks epävarma, paljon melua laatikosta kirjahyllyssä. Pelotti. Tänään tulee kans paljon ihmisääniä kirjahyllystä, mut ei näy ketään. Nää on epävarmoja. En tiiä jaksanko kostaa kaikkee. Ehkä noi varmat kumminkin.

