Hmmm?

(Ilona) Meil on vähän huonot fiilikset nyt :-( Harmaa on ollut kauheen tyly mulle jo pari päivää. Rähähtelee, komentaa ja jopa sähähtelee kun meen lähelle :-(((( Mä oon ihan masessa! Ihminen pelkää että Harmaa on kip

(Harmaa) EN OO KIPEE! OON VAAN IHAN NORMAALI KISSA! TAJUUTKO MIKS JULKKIKSILLA ON NELIMETRISET MUURIT PESÄN YMPÄRILLÄ JA SÄHKÖAIDAT!? JUST SIKS ETTEI KAIKKI PIKKULIKAT KOKO AJAN ROIKKUIS KYLJESSÄ! KAIKKI ÄRSYTTÄVÄT, RASITTAVAT PIKKULIKAT! ANNAT NYT MUN OLLA RAUHASSA EES VÄHÄN AIKAA!

(Ilona) !!! … meen sängyn alle… hirveetä. Ihan kuin se ois vähän kiukkuinen mulle. Mulle? Ei mulle voi olla kiukkuinen… oon pieni ja söpö…

En oo sun vieressä! Pesen tässä vaan jarpaita. Niin.

En oo sun vieressä! Pesen tässä vaan jarpaita. Niin.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

9 kommenttia

  1. Voi himskatin himskatti. Toivotaan, ettei ole kipeä! Ei saa olla.

  2. Oon tarkkailussa. Jep, tuttu meininki.

  3. Ei kipeyksiä! Ei! Tule kuntoon Harmaa ettet joudu eläinlääkärille!

  4. Äh, nyt meni Harmaan pinna täyteen. Niin se jossain vaiheessa menee meiltä kaikilta, jopa multa, joka oon sentään lähes yhtä joustava kuin sä, Harmaa. Tsemppiä!

  5. Mullekin tuli huoli et Harmaa on kip… Älä vain ole. Jospa sinua vain harmittaa. Meitäkin täällä harmittaa se, että on juhannus ja KYLMÄ.

  6. Mie niin ymmärrän sinnuu, Harmoo. Tulloo se piä vasttaan pitkähermosellahhii. Männä viikolla äippä joutu sivulliseks uhriks ja sai kynnenurat kinttuusa ku tuli kissatappelun erotuomariks. Nyt miekii tietysti jouvun tarkkailtavaks. Tai taijan jo ollahhii.

  7. Pepsi: Niin se Harmaa on että välillä menee hermot noihin nuorempiin. Varsinkin kun Max oli vasta kakara, niin minulta meni lähes joka päivä jossain vaiheessa hermot. Ärähdys auttoi aina hetkeksi ja auttaa vieläkin tarvittaessa ;-) Minkä ikäinen Harmaa muuten olet?

  8. Harmuli on 11. Eikä ruokahalussa ainakaan ole mitään vikaa, niin että ehkä sitä vaan vtuttaa.

  9. johanna ja Pomo-kissa

     /  kesäkuu 21, 2014

    hehe, ilme on samanlainen kuin tänään meidän Harmaa-kloonilla joka mulkoili veljen uutta koiranpentua. Raukka-parka on oppinut nopeasti ettei tiikerin lähelle mennä. ikinä. Ruokakupille saa mennä jos tiikeri on poissa. Ainakin pennun mielestä.

