Rauha(mpi) maassa

(Harmaa) No niin, no niin… Köh. Ei ny tehä tästä numeroo. Vaikka oonkin herrasmies, saattaapi tulla silti raja vastaan. Oon herrasmies enkä herrasnössö – mä sanon kun ärtsii liikaa! Mulla ei vaan ole ollut elämässä vielä semmoista että ärtsis liikaa. Jopa vetskulla on ollut enimmäkseen ihan siedettävää! Mutta toi likkapentu, kyllä se näköjään on löytänyt nyt jonkin rajan.

Mut hei, siis sitä tulin sanomaan, että nyt meillä on taas tavalliset takaa-ajoleikit ja muut semmoset, mikä onkin KIVA, koska tykkään takaa-ajoista mut en oo saanut semmosia leikkiä paljo ikinä kenenkään kaa! Musta ei oikein osannut ja ihminen on sekä laiska että kömpelö. Mut Ilona, se osaa!

En kai mä voi olla ärsyttävä kelleen?!

En kai mä voi olla ärsyttävä kelleen?!

kytat

Enhän?

Enhän?

ikkunal

Edellinen artikkeli

14 kommenttia

  1. Ai, sulla olikin vaan houno päivä. Ei se haittaa, kaikilla on joskus. Hyvä ettet ollut kipee.

  2. Hyvä että menee paremmin!

  3. Huh, hyvä. Rajansa toki herraskissuudellakin. Ihana, jos et ole kipeänä. Pelästyimme vallan.

    • Saila ja Ella, kiitos. Toivottavasti Ilonakin nyt tajusi jotain uutta. Ettei tarviis enää hermostuu.

  4. Pepsi: Sanoinhan mä että noihin nuorempiin vain menee hermot välillä.

  5. Kaikki tahtoo välillä sitä omaakin tilaa (paitsi vissiin Ilona? :D). Onneksi ovat taas kavereita.

  6. Hauska kuulla et sulla Harmaa on nyt parempi mieli. Kokeilette näköjään toistenne rajoja, ja olet näyttänyt rajan Ilonalle. Kiva et oot löytäny Ilonasta sellastakin, mistä kovasti tykkäät muttet ennen ole saanut siitä nauttia. Ilona osaa leikkiä takaa-ajoa.

  7. Rauhampi parempi!

  8. Kyllä vaan… ei tartte ihmisenkään huolestuu :)

  9. Mulla on nuo nyt vieraana ja vaikka mulla on aika monia salaisia piiloja, mihin nuo ei pääse perään, mun pitää kuitenkin näyttää noille rajat. Oon kans kohta 11 v. ja ton pojan kanssa menee ihan jees, se tajuaa rajat, on kohtelias ja haistelee vaan mun nenää. Tuo tytönhupakko meinaa läimiä mua ja pyrkii häntätuntumaan nuuhkimaan – korville tommosta.

    Hyvä, kun te ootte saanu näitä rajoja nyt selviteltyä! Se helpottaa kyllä, kun opetellaan omat alueet. Ainakin mulla ja näillä menee nyt jo paremmin. Muistutan kyllä ripeesti tavoista, jos ne meinaa unohtaa!

    – Pipsun ja Miirun ottotäti Tirre The Cat –

