Kuukausi vaihtuu ja

Jukka (isompi) ja Sulo

Jukka (isompi) ja Sulo

(Ilona) Kisu ry:n kalenterissa vaihtuu heinäkuu, ja tiättekö mitä, mun 8-kk-synttäri! Tai ei tietenkään tiedetä, milloin mä oon oikeesti syntynyt, mutta 1.11. tarpeeks lähellä, sanoo ihminen. Ja siks nyt siis oon 8 kuukautta tosivanha ja aikuinen.

KUKKUU! Oon koko tään mestan kuningatar!

KUKKUU! Oon koko tään mestan kuningatar!

Enkä pelkää MITÄÄN! Saatan vaikka nukkuu ihmisen vieressä!

Enkä pelkää MITÄÄN! Saatan vaikka nukkuu ihmisen vieressä!

Valitettavasti herra Harmaa suhtautuu taas kovin ärtyneesti muhun. En tajua. Kuitenkin vain rakastaisin sitä ja ehkä hiukan leikkisin sen hännällä. Mut sen mielestä en saisi olla ees lähellä. Huoh. No, mä teen tietysti parhaani, mutku.

Seuraava artikkeli

8 kommenttia

  1. Sä oot nätti kuningatar Ilona! Ehkä Harmaa on vain kade sun nuoruuden ilosta ja kauneudesta..

    • Oispa pöljää! Ois vaan onnellinen että täällä on jotain niin nättiä ja innokasta kuin mä!

  2. Ilona – sä oot rohkea! Ehkä herran mielestä vähän liiankin rohkea?

  3. Ihanaa Ilona et uskallat nukkuu sen ihmisen viekussa.

    • Tänäänkin taas nukuin. Oli myös Harmaa viltin alla ihmisen vieressä, ja mä nukuin siis kummankin vieressä!

  4. Oletpas sinä rohkea! Hyvä hyvä, sun ihminen on varmasti ihan kiltti ja vaaraton kissoille!

    • On se, mul on kokemusta. Paljon paremmin jaksaa Ilonaakin kuin mä. Paitsi mäkin jaksan Ilonaa ihan hyvin kun se nukkuu :-D

