MUN PAIKKA!!!

HEI!!!

HEI!!!

Sä oot mun paikalla. Toi on mun paikalla!

Sä oot mun paikalla. Toi on mun paikalla!

Ei kumpikin mahduta. Mee pois!

Ei kumpikin mahduta. Mee pois!

Etkä yhtään virnistele!

Etkä yhtään virnistele!

SANO SILLE! Se on mun paikka!

SANO SILLE! Se on mun paikka!

Oot rasittava pentu. Tyhmä tyhmä.

Oot rasittava pentu. Tyhmä tyhmä.

Oo sit. Tään ainoan kerran.  PÖH.

Oo sit. Tään ainoan kerran. PÖH.

– – – –

Bonusvideo lisätty meidän videosivulle (jota käytetään aika harvoin enää, mutta onhan siellä ne vanhat videot joita voi kattoo…).

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

18 kommenttia

  1. Voi sun ilmeitä Harmaa <3
    Ja kun tuo toinen (pentu) on niin pieni! Eihän se yhtään virnistele, vaan söpöilee :-)

  2. Harmaa, taas kaikki sympatiat sulle! Pennut on rasittavia, vielä sittenkin, kun niistä tulee teinejä. -Kajsa-

    • Älä muuta sano! Onneks tuostakin tulee joskus aikuinen! Onhan se tietty söpö ja on sen kanssa hauska juosta ja hyppiä äksää. Mut MUN PAIKKA.

  3. Oho. Ihan kuin pientä virnettä tai pilkettä silmäkulmassa olisi todella nähtävissä!

  4. Ai me luultiin että ihminen virnisteli sulle, mutta tarkoititkin Ilonaa? Mutta ei kyllä saisi mennä toisen paikalle.

  5. Täytyy sanoa, että taitaa Ilona ihan kympillä virnistellä… on ne pennut nokkelia hoksaamaan, mistä narusta pitää vedellä. Oijoi! – Herra Harmaa, täältä kannustussilitykset!

  6. Voi ei, voi ei.. mitä tuohon muuta voi sanoa.

  7. Hei kääk! ILonasta on kasvamassa yksi uusi Nisson???

  8. Voi, minkäs teit, Ilona! Mutta otit Harmaan paikan vain lainaksi, eiks ni?

    • Otan mitä otan. Oon kuitenkin mestan kuningatar! Tsihi :)) Harmaa, pusu-pusu!

  9. Oh noes, Harmaan privaattipaikka valloitettu. Ja toinen vielä myhäilee tyytyväisenä.

