Elämä on

moikkakundit

– Moikka, kundit! Oon uus täällä, ”the new kid on the block”, hehe. Mikä meininki? Millast tääl on? Kertomusta, kertomusta! Tarttis vähän erehdytystä tai perehdytystä, hehe! No? Kaverit?
– …

IMG_7572

arrow_down copy

hiiru_ui

– Eiiii… Eiiii! Silleenkö teistä on tullut tuon näkösii? Tuleeko mustakin tuon näköinen?!
– Jep. Tuosta se lähtee.
– Haluun takas kauppaan.

kukapaei

– Kukapa tääl ei haluaisi takas kauppaan. Ou kräp, kohta lennän taas kuivalle maalle sätkimään!

maalla

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

7 kommenttia

  1. Ilona on aika kova mimmi!

  2. Ei ole ihme että lelujen keskuudessa kulkee huhu että toivottavasti Zepa ei ota juuri häntä hyllyltä :-D

    • Kaisun

       /  heinäkuu 19, 2014

      Onnistuisikohan asiakaspalautus myyntiartikkelin pyyntöön vedoten?
      Todistusaineistoa ainakon löytyy.. ;)

  3. Mitään ei viedä takas! Kaikki on mun MUN MUN! Tai Harmaa saa lainata jos tahtoo, mut muuten – MUN!

  4. Tulee mieleen Toy Story -leffat :D Ilona, sinä paha lapsi, kuinka innokkaasti leikitkään :)

  5. Hurja peto huolehtii reviirin siisteydestä pieneläinten suhteen. :D Ketään ei säästetä.

  6. Jos tulis kärppänen! Tulispa elävä kärppänen niin sittenpä vasta leikkisinkin! Virtaa riittää, nimittäin!

