Oranssi noutohiiru

heittohiiru

(Ilona) Tavallisesti mä noudan hiirtä ku ihminen on petillä. Siinä se roikkuu petin reunalla ja heittää. Marisee, jos jätän hiirun liian kauas, käskee tuoda lähemmäs. Joskus tuonkin.

Mut nyt mulle tuli noutofiilis vaik ihminen istui nurkassa, ja aloin tuoda hiirua ton vieressä olevalle tuolille. Ihminen kehui mua ihan älyttömästi, sanoi, että oon fiksu kissa ja paras noutaja, vaik koiratkin otettais lukuun. Niinhän mä vissiin oon sitten. :-))

Aijoo, joku kohta huomaa, että noutohiiru on muuttunut oranssiksi. Noku… mä vähän ehkä saatoin tuhota sen harmaan. Mutta kepeät mullat, oli oikein hyvä hiiru se!

Seitimässyn ja noutoleikin jälkeen otin paikan tästä pöydänkulmalta. Joojoojoo, ”mun paikka!” sanois Harmaa, mut se nukkuu nyt kirjahyllyn päällä, joten hah mun paikka.

Ekakerta - jaan kirjoituspöydän ihmisen kaa ilman Harmaata tukena!

Ekakerta – jaan kirjoituspöydän ihmisen kaa ilman Harmaata tukena!

Edellinen artikkeli

13 kommenttia

  1. Hiano hiiru ja ootpas hyvä noutaja!

    Saitte sitten superherrrrkkkkua tänään. Varmaan saatte muulloinkin.

    • Noutajista paras. Fiksu likka, vaikka toisinaan rasittava. Kyl sitä pitää rakastaa. Ja seitiä kans!

  2. Hiirillä on lyhyt elämä. Taitava tyttö ja rohkea!

  3. Hurjaa edistystä Ilona! Jee, hieno, nätti ja reipas tyttö!

    • Kiitos :-)))) Tykkään kun mua kehutaan! Varsinkin tolleen just kaukaa, ettei samalla tulla lääppimään.

  4. Sä oot päässyt sitten assistenttina jo tietokoneen valvojaksi :-)

  5. Voi Ilona, miten kaunis oot! Turkki ihan kiiltää ja välkehtii <3!

    • Kiitti <3 Ihminen sanoo, että mun turkki on silkkiä ja samettia – yhtä tiheää kuin sametti ja yhtä kiiltävää kuin kaunein silkki. Mutta niinhän talon rinsessalla kuuluukin olla, nättiä päällä.

  6. Ettei vaan Ilona hinkuais kalifiks kalifin paikalle :) Varo Harmaa, ettei assari kiilaa pahemmin toimitukseen!

    • Mä oon puolisaikulla, pimu saa hoitaa hommat! Onhan se innokas ja suht vastuullinen. Meen nyt tonne lavuaariin nukkumaan, ihminen saa miettii missä hoitaa aamupesunsa. Ei tartte tulla mun petille. Kylppärissä on hyvä kaiku, saan mun hengityksen kuulumaan kunnolla. PUUUUUUUU-UUUUU! PUUUUUUU-UUUUU! Noin.

  7. johanna ja Pomo-kissa

     /  elokuu 18, 2014

    Veljellä kolme noutajaa joita isän Pomo-kisu kaihtaa kaikin keinoin ja kun joutuu kesät jakamaan asuinsijansakin mokomien kanssa…
    Paitsi! jos otetaan superherkkua niiden omasta pakastimesta (sydäntä, kanaa etc.) niin yllättäen on koirien joukossa harmaa pystykorva-noutaja…..

