Kulttuuribiitti

Eri puolilla kissablogeja on kyselty niitä kissabiisejä. Nyt meillekin löytyi:

Sä oot meikän Harmaa
sä oot meikän boy
sä oot Mr Grey

Sä oot aika hassu
sul on veikee pää
sul on oma way

Haluukko raksuja
haluukko jo
mikspä ei
sä oot Mr Grey

Haluukko raksuja
haluukko jo
mikspä ei
sä oot Mr Grey

(tähän sitä räpätystä)
(ja biisi alkaa alusta)

Olipas helppo! :-D

Mä oon Mr Harmaa, mul on oma way

Mä oon Mr Harmaa, mul on oma way

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

12 kommenttia

  1. Heh, hyvä!

  2. Mr Harmaalla on hieno sanoitus biisissä!

  3. Loistavaa! Taputamme äänekkäästi.

  4. Reetin äiti

     /  elokuu 23, 2014

    Voi kun Reeti voisi vastata :) Tulisi aikas hyvä

  5. Mun oma laulu! *snif* voisin hiukan liikuttua ellen olis niin kova äijjjä. Kiitti kehuista, kamut.

  6. Mr. Harmaa, sul on hiano laulu.

    • Kiitti vaan! Tykkään tämmösestä reippaasta menosta, ja ihmisen on helppo muistaa moinen ulkookin. Saattaa laulaa mulle vaik monta kertaa päivässä.

  7. Vähänkö hyvä heiiiiii. Sä vaan oot! Hyvä!

  8. Kyllä saat olla zihmisestäs ylpeä!

    • Harmaa

       /  syyskuu 3, 2014

      Nooooo kunhan muistaa antaa ruokaa ja rauhaa, niin sitä arvostan kyl…

