Reviireistä

(Harmaa) Nyt jutellaan näitä reviiriasioita selviksi. MUN reviiriä on päiväpeiton alla, ja myös ihmisen vieressä peiton alla petissä. Viime yönä menin ihmisen viereen kahdesti, ja tosi pitkästä aikaa. Taitaa olla melkein kaksi kuukautta sitten kun oon viimeks nukkunut ihmisen vieressä edes päikyt, saati yöllä. Miks? Sehän on ihan kivaa. Unohan aina välillä.

MUN aluetta on kans lavuaari. Tänään kyl aamulla sattui outo juttu: menin lavuaariin ja se hana suhahti päälle! Ihan ite! Varmana en koskenut! Tai ehkä en ainakaan. Tai ehkä vähän. Säikähin aikas paljon ja hyppäsin olkkariin kertomaan ihmiselle, että nyt ei mee kaikki ihan oikein. Ihminen on tosi taitava, se kävi laittamassa hanan hiljaiseksi ihan noin vaan. Rispekt.

Kirjahyllystä en välitä enää. Ihminen koitti laittaa mua telkkarin päälle, että ”kato, kiipeilypuu, tästä pääsee tonne ylös, muistatko?” mutta ei kiinnosta mua. Mulla on toinen kynsistudio lattialla, ja kolmaskin. Ilona oli tosi ärsyttävä tunkeilija hyllyn päällä – pitäköön.

Osaa se kyllä olla ärsyttävä päiväpeitteen päälläkin :-(

Täällä jossain on mun Harmaa-kamu

Täällä jossain on mun Harmaa-kamu

Oisko... tossa?

Oisko… tossa?

Ha-HAA! Löytyi!

Ha-HAA! Löytyi!

Tajuuttehan? Tosi kiusallista. Aina haluumassa syliin tai riehumaan mun kaa. Huoh. Pennut!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

9 kommenttia

  1. Joo ei aina jaksa läheisyyttäkään! Joskus vaan pitää sanoo toiselle, että nyt ei käy, meepois.

    Minä oon kanssa nukkunut peiton alla vähän öisin. Ihmisen mielestä se liittyy mun kutinaan jotenkin (aina kun kutisee, nukun lähellä). En myönnä (joutuisin lääkärille jos myöntäisin)! On ollut vaan hyvä peiton alla nyt.

  2. Nyt kyllä Harmaa huijasi kaikkia, itseäänkin. Se nimittäin kipaisi äsken just kirjahyllyn päälle… ensimmäistä kertaa lähes kahteen viikkoon! Ei näistä kissoista ota selvää, on ne niin omansa.

  3. Tsemppiä! Musti ja Ransu ei osaa edes kuvitella, millaista olisi jos tänne tulisi pieni tyttö. Ääk!

    • Likat on silleen kivoja että niiltä saattaa saada palvontaa (Mustalta vähemmän, Ilonalta enemmän) mut on ne kyllä ärsyttäviä kans. Niiltä puuttuu TILANNETAJU! Se just! Ne ei tajuu, milloin voi mitäkin!

  4. Pitäähän sitä omaakin reviiriä olla. :D Ihanaa, että Harmaalla on tullut tuttuja tapoja takaisin. <3

  5. Reviirit on tärkeitä. Ihmisillä niitä ei oo. Ne joutaa väistymään heti, kun kissa tulee paikalle!

  6. ”Mä oon Mr Harmaa, mul on oma way!”

  7. Jesss, Herra Harmaa, juuri noin! Näille nuorille voi antaa välillä tilaa, hyppikööt ja tutkikoot maailmaa, mutta sitten vaan mennään ja lötkötellään taas MEIDÄN omilla paikoilla!
    – Tirre –

