Mun vieraat ja lahjat!

(Ilona) Meillä oli vain ihan pieni vastaanotto mun 1-vuotissynttäreillä, ni voitiin järjestää kotona. Pakastekalaa, pannukakkua, kahvia lähinnä. Ja erittäin paljon huomiota synttärisankarille, mulle!

(Harmaa) Tänne tuli ne erinomaiset leikittäjät, joo arvasitte: Mamma N ja Saila. Ne todella tietää, mistä kissa tykkää, eikä oo laiskoja niinku tää meidän!

(Ilona) Ettekä ikinä arvaa kuka tuli kans! Mun eka ihmisäippä Rekuilta, Laura! Siitä vähän äimistyin ekana, koska se tuli myöhemmin kuin noi usual suspects; menin sängyn alle. Mut tulin sit aikanaan pois, koska Laura on tosi hyvä kans leikittämään. Ei voi vastustaa.

(Harmaa) Munkin eka Hesy-ihmisäippä Ritu oli kutsuttu, mut se ei päässy… töitä…

(Ilona) Ja sitten lahjat! Mikä määrä uusia erikoisia hiiruja! My First Kickeroo! Pehmohiirutipu jossa sulkia! Kolme spessuhiirua, käsintehtyjä ja hajut mukana!

1000

(Harmaa) Varsinkin yks niistä tuoksui erityisen herrrrkulliselle. Lammashiiru. Mmmm! Ja sit mä saan syödä Ilonan lahjakarkit, koska se ei ymmärrä – haha!

(Ilona) Musta on tosi kiva, että sain paljon huomiota. Päättelin, että ihmiset tykkää jos niitten kanssa leikkii, joten olin suurimman osan synttärikutsuistani ihan esillä. Muiden lähdettyä mentiin kolmestaan nukkumaan, Harmaa ihmisen polvien päälle ja mä tyynyn viereen. Ihminen kovasti kiitteli etenkin, että olin jutellut Lauran kaa niin paljon. Koska Lauran luona asuin niin pitkään ekana, ja sit vasta toi yks haki munt sieltä tänne mun ja Harmaan kotiin.

(Harmaa) Zihminen on vielä huomennakin meiän kans täällä. Lomapäivä. Musta näyttää että voi olla nukkumapäivä… en väitä vastaan, kolmestaan petissä on kivaa.

Hrrrr-hrrr! Kiitos, olen tyytyväinen ja valmis päikyille!

Hrrrr-hrrr! Kiitos, olen tyytyväinen ja valmis päikyille!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

24 kommenttia

  1. Hyvä reipas Ilona! Kannattaa esiintyä kissatädeille, ne tykkää aina. Ja onnee vielä, iso ja nätti tyttö <3 Ja ihan hyvä sekin, että Harmaakin sai ne namit ;)

  2. Sulla on ollut huimat synttäri! Hiiriä ja Kickeroo ja kaikkea. Mutta taisi se teidän Zihminen väsähtää kovasti juhlien järjestämisestä, kun pitää jäädä huomenna lepäämään kotia :-D

  3. Olin harjoitellut kovasti ihmisten tapaamista. Ja hyvin meni! Kiitti vielä onnitteluista, tunnen itseni tosi isoksi!

  4. Kiitos Ilonalle ja koko poppoolle vieraanvaraisuudesta!
    Psst. Se sulallinen ei oo hiiru, vaan tipu! Oot jo niin iso tyttö, että voit aloittaa tipujen metsästysharrastuksen.

    • Oi. Aijoo! TIPU! Sori, oon tottunut siihen että kaikki jahdattavat on hiiruja. Hyvä näin, yks tipu joukossa!

  5. Sydämelliset ja juhlalliset onnittelut sulle, Ilona, vaikka tuleekin vasta iltamyöhällä! Kyllä on ollut hauskat synttärit, alkoivat oikein repäsevällä ravilla. Meidän Rauhakin tykkää rintsikoista. Emäntä yrittää aina piilottaa ne muitten vaatteitten alle. Olet Ilona vain kolme kuukautta meidän Rauhaa nuorempi. Aikuinen kissa siis.

    Kylläpäs yllätit reippaasti, kun olit näkyvillä ja leikit vieraittesi kassa.

    Te olette aika hassujakin, ihan on pakko välillä nauraa teille, Ilona ja Harmaa: ”tää meidän”, ”toi yks”!

  6. Hei Paula, kiitti onnitteluista. Sun Rauha saa pentuja ihan kohta. Mä en saa. Meil on kaikki vähän semmosia, että mieluummin katellaan vaan vieraitten pentuja, omia ei viiti laittaa. Kiva kuulla, että Rauha kans tykkää rintsikoista. Jokin jännä haju niissä on! Kissat ymmärtää!

  7. Sofia ja Olga

     /  marraskuu 2, 2014

    Myöhäiset onnittelut täältäkin!
    Sulla ja Harmaalla on ollut oikein superpäivä: monta hyvää leikittäjää, leluja ja herkkuja.
    Ja hei, sä olit esillä – niin ne isot tytöt!

  8. Kiitos hyvistä pirskeistä! Tarjoiluista ja leikeistä :)

  9. Kiitti onnitteluista ja käynneistä! Vein höyhentipun Harmaan ruokakuppiin ja nyt aamulla päätin pelätä sitä. Tunnelma latistui heti kun ihminen otti vaan tipun ja viskasi sen matolle. Eiiii, mun asetelma!

  10. Pauliina & Naava

     /  marraskuu 3, 2014

    Onnea täältäkin! Mahtavat bileet sulla ollu! Pitää kokeilla rintsikkaravia ja kerro sä sitten mitä tykkäät Kickeroosta. Mä en siitä niin välitä, pallot on parhaita!

  11. Kaisun

     /  marraskuu 3, 2014

    Vähän päheet pileet! :D
    Onnea yksivuotisesta!

  12. Kiitti vaan kiitos! Mustakin kilinähiirut ja pallot on parhaita, mut kyllä me leikitään uusillakin leluilla. ME. Myös Harmaa hiukan innostuu!

  13. Myöhäset onnittelut! Yks vee, se on jo ihan aikuinen! ;)

  14. Upeat lahjat! Jospa nuo kestäisi jonkin aikaa. :D

  15. Aikuisetkin saa olla vähän ujoja, mut niitten ei tarvi olla koko ajan sängyn alla, koska ne on isoja. Ja mähän oon.
    Lahjoista samaa mieltä. Tää on ihmisissä se hyvä puoli: ne osaa tuoda taloon hyvii juttuja! Hyviä leluja, ruokaa…

  16. Onnea reippaalle Ilonalle! Sustahan on tullut varsin sosiaalinen!

  17. VIRKATTUJA HIIRUJA! Oot onnen tytski! Ja kans onnee, tytski, kert oot noin iso kissa. Ite sain yksvuotislahjaks blogin ja jotain, eikä ollu tommosia bileitä. Oon emä kade.

    Terkuin Unna Tuutikki

  18. Toivottavasti ei ollut näin hurjien kemujen jälkeen kamala dagen efter!
    Onnea vielä tätäkin kautta kiiltäväturkkiselle nuorelle neidolle ja kiitokset kestimisestä!:)

    • Laurrrrra rrrrr! Olipa hassua nähdä pitkästä aikaa! Kiitti leikityksestä! oot hyvä siinä.

  19. Onnea 1-vuotiaalle! Sulla oli kivat juhlat.

  20. Oli kyllä, HYVIN paljon ihmisiä. Erikoista.

