Hyvin esine

(Ilona) Minäpä se en paljon ihmiselle kehräile! Mitä turhaan. Mutta on yks esine, joka pakottaa kehräämään kun ihminen käyttää sitä muhun… eteisessä, mun turvapaikassa :-)

aaah hierontakinnas

Tämä! Whiskasin hieronta kautta harja!

On vaikutuksensa! Kehrään ihan hupsuna, ja sit tuntuu että on pakko päästä nuolemaan turkkia ihan heti, ja niin päädyn useimmiten nuolemaan ihmisen kättä. Kuulostaa kaameelta, mutta kyllä sekin menee, koska hierova harja luo niin spessun ilmapiirin. Kyllä. Hyvä on esine.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

13 kommenttia

  1. Ihan sama millä ihminen yrittää mua harjata – mä otan kaikki aseet esiin ja ole eri mieltä harjaamisen tarpeellisuudesta, mutta silti se jotenki aina onnistuu saamaan kauheen kasan irtokarvaa siihen kampausvälineeseen kerättyä.

    • Tiätsä Pena, meillä on semmoinen phu…rur…furminaattori. Ekana olin että hä, mut sit se olikin kiva. Kesäkuumalla varsinkin kun lähtee kaikki turhat villat! Kun Ilona oli pieni, ni siitä ei lähtenyt pfurminaattorilla mitään, mut nyt siitäkin lähtee ihan kaikilla välineillä.

  2. Katsoin ensin, että onpas hieno Suomi-harja! :-D Mutta joo, se taisikin olla kissan muotoinen kehruutushärveli…

  3. PURRRRminaattori! Mun oma purrrrminaattori on toi!

  4. Vaikuttaa olevan mahti! :) Äitini kisutkin tykkää tuosta tosi paljon, meillä ei ole.

  5. Hassu :)

  6. Hassu Ilona! ihmiselle kannattaa kehrätä usein ja paljon!

  7. On toikin harja ihan kiva, mutta vain Ilonalla se tekee taikoja :-)

  8. Se vain on – hieno keksintö, jota pitäisi käyttää useammin!

  1. Luku 2 | Neiti Ilona
