Luku 3

Neiti Ilonan päiväkirjaa

su 29.3.2015 Köllöttelin ihmisen tyynyn vieressä aamulla. Aamiainen järjestyi hitaasti. Raksuja. Ihminen valui takaisin petiin. Jatkoin köllöttelyä mun omassa huoneessa, jota kylppäriksi myös kutsutaan. Oon huomannut että siellä on hyvä mittakaava tällaiselle pienelle neidolle. Sitäpaitsi vietin kylppärissä ja eteisessä ensimmäiset pari vuorokauttani tässä talossa. Siitä ei oo vielä vuottakaan…

Tänään annoin vieraan silittää. Sekä ihmisen käden kans yhtäaikaa että ihan itekseen. Ei ollut tosi hirveetä, mutta en tiedä, kokeilenko kohtakaan uuestaan.

Pyllystä tuli ruohoa. Hämmennys. Eka kerta. En oo oikein ruohotyttöjä.

ti 31.3.2015 Ihmisen ollessa poissa oon treenannut sekä raksupalloa että Dog Turboa. Raksupallo on helppo! Saan sieltä nakkelit ihan viimeiseen saakka. Dog Turboon jää raksuista osa… Mutta ainakin puolet saan sieltäkin ulos!

Sen sijaan nää iPadin pelit. Se toinen musta tyttö, joka asui täällä ennen mua, se oli kuulemma tosi innoissaan näistä! Mulle ei oikein nappaa.

liikkuva juttu ipadissa ei tod innosta

Hmmm. Ei.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

24 kommenttia

  1. Minäkin katselin tuota peliä eilen, mutta en vielä oikein hoksannut mikä siinä on idis. Jos keksit, niin kerrothan minullekin!

  2. Raksupallo, jeees!
    – Miiru –

  3. Kaisun

     /  maaliskuu 31, 2015

    Privaatti sviitti on POP! Ainakin saa olla rauhassa, jos haluaa.
    Pyyhitkö ruohoisen derrierisi mihin? Vinkki, sopivan karheanpehmeä alusta on paras. Henkilökunnan housujen reisikin käy hätätilanteessa..! ^-^

  4. rotsenrollkatti

     /  maaliskuu 31, 2015

    Lattiaan jää joskus kauniita viiruja, jos pehvaansa pyyhkii lattiaan :) Asb..abstrattia taidetta se on. Kissat osaa sit kaikkee!!

    • Mehän ollaan kansainvälisiä neroja, vaik joskus oon kuullut ihmisen väittävän ihan just päinvastoin.

  5. Hihi, ruoho naurattaa… Sun kannattaa Ilona alkaa tekee silleen ku mäkin teen, että älä syö sitä vihreetä ollenkaan vaan kaiva ne siemenet mistä se vihree kasvaa sieltä esiin ja syö ne siemenet vaan – maistuu paremmalle eikä tuu vihreetä pyllystä.
    Ihminen joskus näytti mulle tollasta jotain peliä kanssa, mutta sitte ku meinasin syödä sen koko vimpaimen, niin peli meni piiloon eikä oo tullu uudelleen häiritsee.

    • Oho, sullapa on systeemit! Mä luulen, että ihan vaan unohan sen koko ruohon. Mitä moisella. Ei kaikki voi tykätä kaikesta.

  6. Mä oon peli mestari, harmittaa vaan kun meiän emolla ei oo tommosta isoa laattaa missä ne hiiret menee, on vaan kännykkä mutta silläkin on kiva leikkiä!! Tykkään hakata tassulla oikeen lujaa niin että kännykkäkin melkeen lentää!!
    -coco

    • JÄRKKYÄ! Jos sä oot noin innokas niin tottakai sulla pitäis olla iso laatta! Toi meiän pihi ihminen ei luvannut lahjoittaa omaansa, sori…

  7. Kylppäri on joo hyvä! Meillä on saunakin, sielläkin on hyvä. Ajoittain myös erittäin lämmin.

    Me ei enää saada raksupalloa, kun minä en saa syödä mitään sellaisia herkkuja. Ja kumminkin Figolta jäisi niitä herkkuja ja mää söisin ne ja sit kutittais karmeesti :( Tylsää. Ne pallot ja jutut on oikeastaan tosi kivoja.

    • Varmaan on muutakin kivaa ku raksupallo. Ikävä kuulla silti, ettei sovi. .. byyh. Meillä on joskus lattia lämpöisempi kuin joskus, mutta ei aina.

  8. Sofia ja Olga

     /  maaliskuu 31, 2015

    Vink vink – sen ruohon voi kans oksentaa, ihan vaikka sänkyyn tai ainakin matolle. Ihminen tykkää.
    Ja noi pelit tosta lätystä: ollaan sun kanssa samaa mieltä, että ei tosiaankaan vois vähempää kiinnostaa!

    • Oksentaa. Mitähän se on, en oo siihenkään vielä törmänny. Kai? En voi tietää, kun en tiedä mitä se on! No, ruohot jätetään nyt vähäks aikaa, ei ne mua kiinnosta ees.

  9. Naava

     /  maaliskuu 31, 2015

    Onks se raksupallo se mikä ei kiinnostanut mua yhtään? Mulle laitetaan raksuja omatekoiseen vessapaperirullahässäkkään mutta aika laiskasti niitä jaksan sieltä kaivella. Mieluummin näytän söpöltä ja kerjään kinkkua ja sitten vedän kinkkua pitkin lattiaa. Ruoho ei kiinnosta muakaan paitsi ulkona.

  10. Ruohopylly :)

  11. Meilläkään kisut ei ymmärtäneet kisupelien päälle kännykällä kokeiltaessa. :D

  12. Ruohopylly. Khihihihihihihhihiiii :D

  13. Meidän Ruskalla ja Rauhalla ei oo tuollaista raksupalloa eikä Dog Turboa, eikä iPadia eikä sen pelejä. On vaan tylsiä raksuja tylsissä kupeissa. Aika nokkela olet, Ilona, vaikkei toi iPad nappaakaan. Aika kovia juttuja muutenkin oot joutunu selvittämään, tai ainakin kestämään.

  14. Moi! En oo enää ruohopylly! Ja noita älypelejä melko mielelläni pelailen, tylsää tääl on päivisin. Mutta nyt toi yks on kotona x monta päivää mun kaa. Voidaan leikkii yhessä noutoja!

