Luku 16

Neiti Ilonan päiväkirjaa

pe 1.5.2015 Oon huomannut, että kun toi yks levittää maton päälle semmosen kapoisemman maton ja käy kieppumaan siihen, silloin se ei pyri lääppimään. Voin keikailla kuin söpönä vain kuin lähellä vain, ei lääpi. Huonompi puoli juhlavassa seikassa, että eipä myöskään heitä hiirua. Äh! Harvoin on asiat ihan tasan hyvin.

nätisti istuu lipaston reunalla

lojuuedelleen

Piirrä munt niinkus yhen sun ranskalaisista mirreistä!

Piirrä munt niinkus yhen sun ranskalaisista mirreistä!

la 2.5.2015 Ollaan nukuttu paljon. Myös vierekkäin, mun tahdosta. Eilen oli imuri, tänään ei mitään häiriöitä.

Englantiin syntyi rinsessa. Painaa 3,7 kg eli saman verran kuin mä! (Hyvin pieni ihmiseksi. Veikkaan että toi yks täällä painaa ainakin kymmenen kertaa ton verran.) Olen kuitenkin häntä nätimpi. Sama kohtalo on meillä: elämää julkisuuden valokeilassa itsestämme riippumattomista syistä.

Ei nyt just!

Ei just nyt!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

24 kommenttia

  1. Hih! Pusuja söpölle Ilona-prinsessalle!

  2. Lattialla kieppuessaan ihminen on ehkä vaaraton, mutta silloin jos koska sen päällä kannattaa kiipeillä! Ei oo vaarallista, jos itse olet päällimmäisenä! Paitsi Figo ei koskaan kiipeile ihmisen päällä. En ymmärrä miksi, koska se on hauskaa. Kokeile toki!

  3. Kokeileppa sitte kun se kieppuu siinä kapeemmalla matolla niin mennä mukaan siihen kiepuntaan, se joko alkaa hihittää hysteerisesti tai sitte se ärisee, että mee ny muualle jos se vähänkään toimii samalla tavalla ku toi mun ihminen… Ihmistä on niiiiin kiva häiritä niissä kieppumispuuhissa. :D

    • Hei Friede ja Pena, MITÄ??! EI TOD. Ei olla niin läheisissä väleissä sentään! Hui kamala, vai mukaan vielä…

  4. OutiAlex

     /  toukokuu 3, 2015

    No aivan varmasti olet nätimpi kuin Englannin rinsessa… Olet meinaten tosi kaunis kisuneiti :)

    • Mhhh :-))) Kiitti. No ne on ne geenit vaan, enähän mä itse mitään oo tehnyt. Paitsi pitänyt siistinä. :-)

  5. Minä kävin eilen puntarissa. Ja arvaa mitä: mun paino oli 3,7 kg!!!!

  6. Voi mikä ihana röhnö..prinsessa :) Pusss

  7. Nilkan ojennus on sulokas, just semmoinen prinsessamainen!

  8. Mekin joudutttiin eilen puntarille, ollaan sua kyllä paljon painavempia isoja poikia.. Mä olin 5,4kg oon siis lihonu aika hyvin ja Coco paina 6,5kg se on sit taas vähä laihtunu onneks. Oot Ilona tosi ihana tyttö <3
    -Ruffe

    • Oho, teiän kanssa oliskin rankkaa painia!
      Kiitos paljon kehuista :-))) Yritän säilyttää vaatimattomuuteni, mutta hankalaa on se.

  9. Charlotta Elizabeth Diana. Ne ei varmaan tienneet, että on semmoinenkin nimi kuin Ilona. Mielestäni selvä rinsessanimi.
    http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ilona

  10. Sofia ja Olga

     /  toukokuu 4, 2015

    Sofi(a): Ilona olis kyllä ollut parempi rinsessanimi, noi on turhan vaikeita, joku tsetakin siellä. Mut tiedätkös, että mulla onkin kuningatarnimi, hih! Mami joskus sanoo, että mun pitäis käyttäytyä paremmin, et kuningattaren ei sovi ryntäillä korvat sojossa pikkusiskon perässä (tai edellä, Olgan huom.)

    • Niinpä onkin muuten! Eikä vain kuningatarnimi, vaan kertoo myös että olet viisas! Mun mielest voi olla kuningatar ja viisas vaiks oliskin välillä korvat sojossa ja ryntäilymielellä :-))

      • Sofia ja Olga

         /  toukokuu 5, 2015

        Sofi: No jätin sen viisaan mainitsematta, että ei tulis liikaa kehuttua itseään. Kiva kun sä huomasit, kiitos :)

        • Viisautta! Siis olla meluamatta itsestään. Mä en osaa aina. Noku kehutaan niin paljon, siihen on nuoren naaraan niin helppo mennä mukaan!

  11. Naava

     /  toukokuu 5, 2015

    Mä kävin eläinlääkärissä tänään ja sen lisäksi että se pisti mua peppuun niin paino näytti 3,98 eli käytännössä 4 kg! En tajuu, kotona vaaka on näyttänyt paljon vähemmän.

    • Todennäköisesti hengitit vaan syvään! Meil on ihmisellä kuulemma aineski, että hengityskin muuttuu läskiksi. Varmaan sulla sama! Oiskohan siihen joku pilleri?

  12. Piirrä munt niinkus yhen sun ranskalaisista mirreistä!

    :D Te ootte ihanan höpsöjä !

