Luku 25

Neiti Ilonan päiväkirjaa

to 4.6.2015 Ihminen on sikapaljon pois kotoo! Oon melko varma, että tänä aamuna se vihdoin kuuli, kun sanoin ”iii!” sulkeutuvan oven takana. Oispa isompi ääni, niin kertoisin koko talolle, mitä mieltä oon neljästä yksin vietetystä päivästä peräkkäin! Joka viikko! Ja joskus viis päivää (harvemmin onneks). Muistelisin, että viime kesänä toi oli kotona haitaksi asti. Onkohan sillä se LOMA joskus tänäkin kesänä? Alkaa tympii tää tämmöinen. Joojoo, ihanaa rauhallista nukkuma-aikaa on päivät. Tiedän. Joojoo.

köllii hyllyn päällä, oma paikka

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

10 kommenttia

  1. Ilona sulla on varsin söpö tassu ♥ Ja eiköhän sillä ihmisellä joskus oo lomaa :)

  2. Miten söpöt varpaat!

  3. Sofia ja Olga

     /  kesäkuu 4, 2015

    Ihanat varpit <3

  4. Mun ihminen on kanssa koko ajan jossain! Aamulla lähtee ja illalla tulee… Jossakin vaiheessa kuulemma helpottaa – näkis vaan.

  5. iiii ♥

  6. Aika raakaa peliä toi ihmisten katoileminen tunneiksi ja tunneiksi. Hyvä että sait viestin perille.

    Varpaat ♥

  7. OutiAlex

     /  kesäkuu 4, 2015

    Kaunis Ilona, ihanat varpaat :)

    Kyllä ihmisellä varmaan on loma sitten kesämmällä, jaksa vaan odottaa…

  8. Voi kiitos, kui te nyt noin, onhan mulla ollu nää varpaat koko ajan, ihan pienestä asti :-D

    Ai muittenkin ihmiset katoilee. Hmph! Toivotaan että niillä on jokin hyvä syy! Koska onhan tuo aika hävytöntä muuten. Pitkiä taukoja palvelussa…

  9. Ai niin. Mulla kävi vieras äsken nyt illalla. Annoin sen koskettaa monta kertaa ja olin muutenkin kuin joku kesykissa. Tää näytti kovin ilahduttavan ihmisiä. Se on aika hyvä kissakuiskaaja, jotenki, ei sillä omaa kissaa oo, mutta JOKIN siinä on niinku tosi hyvin kohdillaan. En tiä. Arvoitus!

  10. Purrrrrrrr Ilona puskuja ja pusuja sulle ♥

