Luku 27

Neiti Ilonan päiväkirjaa

ke 10.6.2015 Olen taas ollut yksin, mutta en hillittömiä aikoja. Ihmisellä on semmoinen töi, että se voi joskus olla kotia lähellä, joskus kotona, mut enimmäkseen kaukana. Eli nyt tällä viikolla vaihtoehto kotia lähellä. Wiiihii, aina tunnin voitto mulle! Enemmänkin, jos se herää aikaisin, niinku tänä aamuna. Saattaa olla, että joku heittää hiirua ja joku noutaa!

Iltsu sukeltaa pää edellä huopapesään, vain puolikas kissaa näkyy

… ja joku noutaa!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

15 kommenttia

  1. Hieno koppa sulla. Ja hyvä pehva myös! Sun ihmisessäkään ei kuulu olevan isompaa vikaa.

  2. Tuo on just oikean värinen koppa, kun sieltä ei ihminen heti sua välttämättä huomaakaan!

  3. Meilläki ihminen on ollu vähän enemmän kotona nyt kuin viimeaikoina muuten! Ja lupas, että ens viikolla on vielä enemmän kotona.
    Sulla on tosi kiva toi loota johon oot sukeltamassa.
    -Pena

  4. Sun tukka kiiltää niin ihanasti ! Ja ihana peppu. Puhumattakaan sun etukäsiseisonnasta !

  5. Kaisun

     /  kesäkuu 10, 2015

    ”Ehkä nousin, ehkä en..” kuolematon sananlasku Suomesta.. ;)

  6. Sofia ja Olga

     /  kesäkuu 10, 2015

    Sulla on siis laatikot sävy sävyyn – upeeta! Ja pahvilootakin näkyy olevan silputtavana. Upee sukellusasento!

  7. Otto Kulta

     /  kesäkuu 10, 2015

    Hienosti kiiltää dynaaminen peppuosasto!

  8. Hyvä sukellus ja timmi peba :)

  9. Ihana noutoleikki ja sukellus!

  10. Mä oon päättänyt, että työt on ihan tyhmiä – nykyään joudun olee päivät kahdestaan Kajsan kaa, kun sekä Iskä että Mami on töissä!

    P.S Toi laatikkonouto näyttää jännälle!

  11. Ilona the minä iloitsee kommenteistanne! Peppu on ihan naturaali ja aito ja musta laatikko on HUOPAA eli siellä on tosi lämmin nukkua. Paitsi enhän mä enää sinne mahdu kokonaisena.

  12. Oih, leikkihetki aamuisin ♥

  13. Ihan parasta aamujumppaa.

