Luku 35

Neiti Ilonan päiväkirjaa

to 2.7.2015 Ensinnäkin haluan kommentoida noita sisustusintoiluja. Tässä:

Ilona nukkuu alustan vieressä kirjahyllyn päällä

Pärjään ilman, kiitos!

Pari mielenkiintoisempaa tapahtumaa tältä päivältä. Ekanakin, pöydälle ilmaantui ruohoa. Weeeeeed! Söin ainakin kaksi kortta ja katkaisin kolmannen. Okei, en oo silleen ruohon perään, mutta onhan tää ihan kiinnostava lisä. Ellei tääkin sitten oo jotain sisustusta, jolloin sen kiinnostavuus tippuu tietenkin pakkasen puolelle.

Next!

Tokanakin, sain postia. Minä! Livepostia. Tuli luukusta. Ihminen heitti sen vaan tuohon lattialle. Piti tietysti mennä tutkimaan. Auttavasti jännä.

Ilona haistelee rättiä maton päällä aika innolla

Tämmönen liina, ja tässä haisee… kissa? Oisko? Pieni kissa?

En sitten jaksanut kuitenkaan enempiä tuosta innostua, siihen jäi. Jos tässä nyt joku juitsu on, niin eiköhän tuo ajastaan selviä.

Edellinen artikkeli

19 kommenttia

  1. Kannattaa olla tarkkana sen liinan kanssa. Siinä on juttu.

    • Joo, kyllä siinä jotain ehkä… no, se jäi tohon lattialle, voin tutkii sitä myöhemmin. Nyt on kiire… tota… katella ikkunasta.

  2. OutiAlex

     /  heinäkuu 2, 2015

    Hyvin oot asettunut alustan viereen! Mielenosoituksellisesti?

    • Mun omalla paikalla ei oo nöyhtää, joten ns. alusta saa olla itekseen. Piste.

  3. livepostia voi miten hienoa, siinä tuoksuu jokujoku kiva juttu :3

  4. Sofia ja Olga

     /  heinäkuu 2, 2015

    Muistatkos kun Harmaa oli vielä maisemissa? Sulla oli tosi kivaa sen kanssa. Jospa nyt jostain pullahtaisi sellainen pikku-harmaa? Mitäs sanoisit siihen?

    • Voi Harmaa! Niin rakastin sitä, mut eipä oo näkynyt enää pitkään aikaan! Oisin mielelläni mun ison kissan vieressä!

  5. Minäkin veikkaan että se liittyisi jotenkin pikkuveljeen, josta olen kuullut huhuja! Ps. Pikkuveljet voi olla välillä niiiiin kamalia, toivottavasti se sun ei!

    • Meinaatteks te kaikki nyt edelleen, että se (Se) (SE) on tulossa? Mä en edelleenkään usko ennenku näkyy. Liityyks tuo rätti kans jotenkin siihen?

  6. Mä luulen vähän, että sulle koittaa kohta vauhdikaat ajat… Toi liina taitaa olla vähän esituoksua tulevasta.

    • Niin toi yks sanoi kans, että kohta Ilona juoksee ja hyppii x-hyppyjä! Jopas jopas. Katotaan!

      Mä tajusin nyt ton liinan. Siinä on juju elikkäs taika elikkäs jippo. Niinku mulle.

  7. Otto Kulta

     /  heinäkuu 2, 2015

    Ykköskuva: Iltsu, olet periaatteen nainen, hienoa! Tämä on johtajuutta, jos mikä. Oma tahto on tärkeä juttu.
    Kakkoskuva: taisi kiinnostaa tuo ohimennen heitetty liveposti. Ja turkki kiiltää hienosti.

  8. Niin symppaan sua noiden sisustusjuttujen epäluulossa – pidä puoles, Ilona! Hyvät nukkupaikat mennään muuttelemaan, onko sitten enää Kissan Valinta, kysyn?! Mun miesluolaankin kukkapöydän laatikkoon emäntä laittoi _tyynyn_! Koko juttu meni ihan piloille, en minä mitään pehmusteita pyytänyt. Vapauttakaa nukkupaikat sisustuksesta!
    – Miiru –
    Hmmm, kirjepostia?? Siinä saattaa olla tosiaan juju. Jään kuulolle.
    – Pipsu –

    • Tyyny. Ihmiset! Niin totta: vapauttakaa nukkupaikat!

      Mun kirjeposti leijuu edelleen tuossa lattialla. Ei tietoa, miksi.

  9. Jännittäviä tuoksuja ja tuulahdus tulevasta :)

