Neljäs päivä

Zetor kirjahyllyn päällä ekaa kertaa

KUKKKKUUUU!!

Iltsu toteaa menetyksen lattialta korkeuksiin katsoen

No niin, sinne meni turvapaikka, yöpaikka ja lepopaikka, kaikki samalla kertaa…

kumpikin hyllyn päällä

– Trot trot trotterii..!
– Niinpä joo just.

Muita kirjahyllyn tapahtumia:

leikki3

leikki2

leikki1

Kuvien laatu on ihan hirvee, mutta semmosta se on kännyllä kiireessä. Vaan niin: siinä ne on jo noin lähekkäin, pitkään (eli pari minuuttia) ja sähisemättä, koska jännää kun lelu.

Lisäksi: Ilona on alkanut normalisoitua. Aamulla se pyöri pesukoneen päällä pää solmussa ja elämää rakastaen vaikka Zetor määki lattialla. Eka kertaa lauantain jälkeen se tuli eteiseen rapsuteltavaksi, kun tulin ostoksilta. Hetki ennen tätä näin myös normaalinoloista nenuttelua Z+I. Lyhyeksi jäi tämäkin rauha, kun Zetor huomasi Ilonan hännänpään tytön ollessa rapsuhoidossa. Ja taas mentiin.

Neljäs päivä lupaa jo hirveän hyvää perhe-elämän kehityksessä :-) Joka yö ollaan nukuttu rauhallisesti, joka päivä uskalletaan enemmän lähelläoloa.

Zetor ja mun tossut, kokovertailu

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

20 kommenttia

  1. Hienoa <3
    Mä muistan kaiholla sitä, kun Ransu pienenä Mustia pelätessään tuli ihan mun olkapään viereen nukkumaan. Kun olin kääntynyt selälleen, heräsin siihen, että pieni ja pörröinen untuvapallero oli kaivautumassa olkani alta pois – onneksi se ei niin pieni ollut, että olisi sinne litistynyt! Mutta nykyään Ransu aika harvoin asettuu ihan mun viereen nukkumaan. Oi niitä lapsuusaikoja!

    • Ana

       /  heinäkuu 7, 2015

      On kyllä ihana kun tuo nukkuu mun tyynyn vieressä! Mä en vissiin kovasti kääntyilekään. Pari kertaa olen ennen kääntymistä herännyt ja huomannut että toi on valunut mun selän taakse. Siitä sitten pienellä akrobatialla siirsin sen takas tyynyn viereen, ja siihen jäi.

  2. Voisiko siitä sisko saada kehityskelpoisen seuralaisen?

    • Ehkä. Vaikka pitää sitä kyllä kasvattaa vielä, kovin on villi ja arvaamaton.

  3. rotsenrollkatti

     /  heinäkuu 7, 2015

    :) Mä oon ihan riippuvainen nyt jo näistä Ilona – Zetor -suhdepäivityksistä!
    (PS Minä olen aina luullut, että uusi pieni kissavauva otetaan isällisen ja äidillisen ystävällisesti ja mutkattomasti vastaan, olen ollut väärässä….)

    • Kannatan riippuvuutta! :-D No, meillä oli herra Harmaa, joka nimenomaan otti isällisesti vastaan ensin neiti Mustan ja sitten vielä Ilonankin. Esimerkillinen herrasmies. Mutta kaikki ei oo.

      Ei tullut mieleenkään, että kissojen kanssa aina asunut Ilona menettäisi hermonsa Zetorista. Onneksi hermot on jo tulossa takaisin. Hellin ja lellin Ilonaakin ihan niin paljon kuin hän antaa, mutta eihän se helppoo ole jos hän on sängyn alla tai menee karkuun.

  4. Zetorilla on hienot raidat! Ja hyvältä kuulostaa kissojen tutustuminen siellä. Ei se koskaan ihan niin mutkatonta ole, ettei muutamaa päivää pidettäisi tulokasta jännityksessä. :)

    • Musta vähän tuntuu, että tulokas ei ole ollenkaan se jota jänskättää eniten :-D

  5. Sofia ja Olga

     /  heinäkuu 7, 2015

    Kuka söpönhöpöläinen se on ottanut jo koko huushollin haltuun <3 <3
    Ja Ilonakin leppyy pikku hiljaa, ihanaa!

  6. No niin! Kyllä se siitä rupeaa :)

  7. Voih, ihan just ne on parhaita kamuja <3

  8. Benun perikunta

     /  heinäkuu 7, 2015

    Neljäs ja puoles päivä olisi toivottava, koska huomiseen on niin pitkä aika eikä malttaisi odottaa. :)

  9. Zetor on ihanaakin ihanampi pieni raitapaita! Miltähän kehräys mahtaa kuulostaa? Pieneltä traktorilta?

  10. Siel on kylllä niiin villiä ja söpöä menoa, ai että ♥♥

  11. OutiAlex

     /  heinäkuu 7, 2015

    Hyvinhän siellä on edistytty, huomista raporttia odotellessa :)

  12. Kehrään nimeni mukaisesti kovaa! Jo nyt pikkujässinä kovempaa kuin Ilona.

  13. Hyvä ihme, miten söpö Zetor on. Ja miten ilmiömäisen vauhdikkaasti valtasi yläilmat ja hyllytasot.

  14. Ihanaa, mahtavaa! ♥

  15. Kiitti :-) oon ihku mut myös kova!

