Vieraita! (ja tämä on vasta alkua)

Zetor: Mulla on käynyt ihan ältsin hyvin vieraita! Se Nauku-täti kävi sunnuntaina, ja sit tuli heti keskiviikkona pari tätskää lisää.

parin ihmisen raajoja ja Zetor selällään laittialla

Ilona: En tullut sängyn alta. Mitä suotta.

Zetor: Ja sit tänään tuli kolme pientä ihmistä ja yks iso!

Ilona: Hmm, mini-ihmisiä. Tää oli mullekin niin uutta, että tulin esille ja seurustelin lähes koko ajan. En meinannut uskoa itsekään, mut ylläri se oli muillekin.

kaksi kissaa, isolla kongi

Saatiin iso ja pieni kongi. Täs iso on vielä mulla. Ei ollut pitkään, kun pentu hokasi.

Zetor painii itseään isomman kongin kanssa

Jess, vihdoin painikaveri!

zetor jäystää pientä kongia

Ng ng ng, tää on aika pieni mutta kyllä täänkin voi tappaa!

pikkutytöt ja zetor

Zetor: Nyt mun pitää levätä, koska illalla tulee kans yks täti ja sit sunnuntaina kans yks. Kaikki haluu tavata mut! Olenkin vissiin melko supervoimainen kissa!

Ilona: Antaa palaa vaan, niin mun ei tarvi edustaa…

Ilona hyllyn alla välinpitämätön

Voin seurata kiihkeää menoa täältä vähän sivummalta…

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

17 kommenttia

  1. Ootteko jo kyllästyneet vieraisiin? Musta vieraat on kivaa vaihtelua.

    • Mua ei yhtään kyllästytä – jos saan nukkuu väleissä! Ilona valitsee vähän tarkemmin, milloin esiintyy. Mulle käy kaikki!

  2. Kauheasti vieraita! Nuo mini-ihmiset erittäinkin huolestuttaa. Meillä käynyt ihmisenpoikanen ainakin on PELOTTAVA! Mut se on kyllä pienempi kuin nuo kuvassa. Muutenkin vieraisiin saa suhtautua varauksella. ~Friede ja Figo

    Sää oot Zetor niiiiiiiiiin söpö, että teillä vois olla jonoa oven takana sua katsomaan. Sun supervoima on söpöys!

    • Ahaaaa, mä arvelinkin että mulla on jokin supervoima! Ihminen sanoo, että se kuluu muutamassa kuukaudessa. Hä? Ehkäpä syytä nyt sitten käyttää supervoimaani niin pitkään kuin se on! Lumoilen kaikki! Joo hyvä pläni.

  3. OutiAlex

     /  heinäkuu 10, 2015

    Teillä onkin ollut aikamoinen trafiikki. No, kukapa ei tuollaisia kisuja tulisi katsomaan :)

  4. Oi, teillähän vieraita riittää. Kyllä Ilona niitä vieraita kannattais vähän morjestaa, voi olla, että saa ylettömästi hellyttä ja kauniita sanoja. Ei ne mitään pahaa ainakaan tee.

  5. Huikeeta! Ilona on kyllä erittäin kiinnostunut Zetorista, ilme sen kertoo.

  6. Voi pientä hurjaa painijaa <3

  7. Meinasin tahallani, että nyt kun on loma enkä kuitenkaan matkusta mihinkään, niin saapihan noita vieraita käydä. Ei tuo rääpäle ole pitkään enää noin järkyn pieni, vaikka söpöhän se tietenkin on koko ikänsä, koska kissat on :)

  8. Sofia ja Olga

     /  heinäkuu 10, 2015

    Te ootte niin hurmaavia molemmat, että ei yhtään ihmetellä et vierailukalenterissa on ruuhkaa.

  9. Voi Ilona mä niin ymmärrän sua. Pikkuveljet osaa olla todella ärsyttäviä… Mulla kesti aikansa ennen kuin suostuin myöntämään Myrskyä mun pikkuveljeksi. Sehän oli rasittava rääpäle! Mut nyt ollaan kavereita. Useimmiten. Joskus… Veljesrakkautta katsos ;)
    Toi teidän video oli hieno. Hienosti taklasit!
    – Hannibal

    Voi kun Zetor on Sulonen ❤ Ja näyttää kauhean pieneltä… Todellakin supervoimana söpö ❤
    – Jenni / Pesunalle

    • Nää tulee jo oikein hyvin toimeen. Tänä aamuna vahingossa näin, kun Ilona pesi hetken Zetorin päätä. Vaan riehumiseksihan se sitten meni, ja taas juostiin :)

  10. Niin reippaita kissakansalaisia, Ilonaa myöten :)

    • Ilona kyllä pikkasen pelkää taas mua, mutta pääasia, että nuo kaksi tulee hyvin toimeen. Ja että Ilonalla on kuitenkin ne rapsutusrutiinihommelit tallella, vaikka muuten väistääkin.

  11. Jos nyt saan sanoa tai ketään kiinnostaa (!!!) niin tulin esiin sängyn alta sekä perjantaitädin että sunnuntaitädin vierailun aikana. Onhan vieraitten kengät vähintään painittava. Mut muutenkin. Ihan ok tätskii.

  12. Kätevää nyt kun on pikkukisu niin Ilonalla ei ole esiintymispaineita! Kivoja tuliaisia saitte! :)

