Kyllä nyt en tykkää

murjottava naama puolipiilossa

Ilona: Ettäpä tälleen mennään nyt! Se nappaa mut monta kertaa päivässä, kiepauttaa pyyhkeeseen ja kastelee mun silmän! Taistelu ei auta. Kyllä niin paljon ärsyttää! Okei, saan ruokaa aina ihan heti sen jälkeen – hyvä idea ja kannatettavaa toimintaa. Mutta mielestäni sen kastelun vois jättää pois, antaa vaan ne safkat.

Äh, en mä oikeasti viiti edes taistella, kun oon huomannut tään koko kuvion. Se on vain se hetki, kun pitää kestää. Mutta en oo myöskään niin pöliä, että antaisin kiinni noin vaan. Saa nähdä edes vähän vaivaa siinä! En oo koira.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

18 kommenttia

  1. Sofia ja Olga

     /  elokuu 7, 2015

    Se auttaa sun simmuun se kastelu. Sit se ei oo enää kipee ja voit taas riehua Z:n kanssa. Oo vaan kiltisti siellä käärössä.

  2. Voi Ilona ♥ Mikä paljonpuhuva ilme! Oot niiiin ihana. Hyvä että tajuut, tää on vain tällainen juttu nyt, ja sitten saat ruokaa.
    Kyl me varmaan kaikki tiedetään, että et oo koira :-D

  3. Mikä silmässä nyt sitten oli? :( Toivottavasti paranee nopiaa <3

  4. Mun silmää on kanssa kasteltu. Tylsää, mutta oikeastaan se kannatti. Ei kutissut ja kirvellyt sitten niin paljon. Eikä sitä silmänkastelua kamalan kauan riitä. Pahempiakin juttuja on. Koita jaksaa!

    • Ok enkä haluu törmätä niihin pahempiin. Tääkin jo haiskahtaa itsemääräämisoikeuden loukkaukselta. :-/

  5. Kaisun

     /  elokuu 8, 2015

    Jaksaa, jaksaa neiti hyvä. Muinoin daamit tiputtelivaty ihan kauneuden takia belladonnaa silmiinsä ihan vapaaehtoisesti! ;)

    • Joo mut ihmiset ei ookaan niin kovin kauniita! Kun mä taas olen. En tarviiskaan moista. Pöh!

  6. Voi Ilona, sä voit kostaa sille sun ihmiselle ton silmien kastelun silleen, että yöllä kun se nukkuu, aloitat kunnon konsertin ja kun se ihminen herää, oot ihan hiljaa kunnes se taas nukahtaa, sitte uutta konserttia ja niin ees päin… Kyl sä tiiät.

    • Ööö itse asiassa en tiiä, mut hyvä vinkki! Mä vasta aloin kunnon äänenavausta kun jouduin koppaan lekurille lähtöä varten. Annoin tulla ”MAUUU! MAUUU! MAUUU!” itekin yllätyin, kun yleensä kumminkin oon enemmän linjoilla ”ii! ii! ii!”…

  7. Just niin. Mustavalkoisia neitejä ei käsitellä miten huvittaa. Me sanomme mielipiteemme!

  8. Oli se kyllä aika ikävää, että sidekalvontulehdus iski silmääsi, Ilona. Mutta hienoa se, että sut lääkitään, niin paranet.

  9. Ilona se on varsin hyvä diili, vaikka inhottavalta tuntuukin. Saa ruokaa ja silmä tulee kuntoon. :) Paranemisia ♥

