Setti Zetoria

Zetor: Toi yks sanoo, että nyt on jo kiirus julkaista joitain mun kuvii, koska kohta kasvan niistä ulos ja sit ne on ihan vanhoja. Kyllä kannatan! Noista kuvista vanhimmat on otettu 9.8. kun olin 17 viikkoo tosivanha, ja Naukulan Mamma on kuvannu taas parhaat. Tuoreimmat on nyt kun oon 20 viikkoo eli VIIS KUUKAUTTA WOOHOO! Oon jo tosi vanha eilen!

(PS. Mun silmät on edelleen ruskeet. Ihminen on iloinen. Kaikesta nekin saa kiksejä. Tok-tok.)

z_sulka

Z_eteinen

z_profiili

Z_silm

z_takatassut

z_haukotus

hiiru2

munpuput

paa

paapesu

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

19 kommenttia

  1. Rotsenrollkatti

     /  elokuu 30, 2015

    Pakko kai tuommosen ruikulan on kasvaa eri näköseksi. Olin minäkin nuorena hoikka… Siitä vaivasta pääsee kyllä eroon. Kynäniska sopii kuvaukseksi hänelle edelleen :D

  2. Ilmankos aurinko mua niin ihanasti lämmittää ja kutittelee <3

    • Namu, punakaunokaiseni! Ihanaa kun tulit käymään täällä! Toivottavasti se teidän remppaa ei oo liian kamala. Laula kauniita lauluja, huolet unohtuu!

  3. Noi kaks viimestä ♥ ♥
    Onks aistittavissa jo samanlaista rakkautta kun oli Ilonan ja Harmaan välillä?

    • Eeeeiiii oikeastaan, on tää kyllä ihan eri pari. Fanitussuhde menee kyllä samoin päin, junnu fanittaa vanhempaa nytkin. Mutta Ilona ei ole niin kärsivällinen kuin Harmaa, ja toisaalta Zetor on röyhkeempi kuin Ilona pienenä. Eihän Ilona sentään pyrkinyt leikkimään Harmaan hännällä tms, Ilona halusi vaan ympäröidä Harmaan ja itsensä pehmeään rakkauden kuplaan :)

  4. Joo, paljon kuvia vaan susta söpöläinen! Ei oo kyllä mikään ihme, että Namukin on ihan rakastunut suhun!

    • Heh ookoo saamanne pitää, leikkikuvia saattaa tulla seuraavaksi.
      Namu on ihmeellinen nainen. Se nenu. Että pääsinkin haistelemaan jotain niin söpöä!

  5. Oletko sisko jäänyt alakynteen?

  6. Alex

     /  elokuu 30, 2015

    Sulla näyttää olevan kunnon niskaote Ilonasta. Ei kait se ole karkaamassa?

  7. Sinulla on kuule Zetor sellainen vauhti päällä että tässä vanha ihan hengästyy jo kuvia katsellessakin. Ja otit sitten Ilonan oikein kunnon haliotteeseen.

  8. Oi Zetor! Sä oot kyllä sellanen hurmuri…

  9. Ihanat kuvat ♥

  10. Kurrrrnauks.. ihana on kissa:)

