Puolivuotissynttäripoika

Zetor: Ihminen saattoi vähän sortua alleviivaamaan mun kuutta kuukautta ja kultaisuutta
:-) Hih!

Ilona: Elät harhoissa, et sä mikään kovin kultainen oo. Riehupetteri. Kasva aikuiseksi.

Z tuijottaa kultaista joulukuusen muotoista koristetta, Ilona murjottaa taustalla

Kuusi kultaista kuukautta!

ja kuusi huuleen

Njäm njäm, nytkö tämän saa sitten syödä?

Zetor: En oo vielä päättänyt miten juhlin. Nyt aluksi vois syödä tämmöset kaikki turhat ja sitten vois kiusata Ilonaa. Siitä se päivä lähtee!

Edellinen artikkeli

44 kommenttia

  1. Hyvää puolivuotispäivää Zetor!
    Huh, Ilonan pää on tullu takas, vähän pelotti, että se on kokonaan menny hukkaan.
    -Pena

    • Kiitti, kamu (melkein ikätoveri mut ei heti). Ilonan pää on nätti eikä sitä voi hukata, kun mun pitää pestä se vielä monta kertaa!

  2. Onnea pikkuraktori! Oma kultainen kuusi, oi kun ihana syntsäpäivän aloitus. Ihmiselläkin on kultaista kynsilakkaa ihan sun kunniaksi :)

    • Niih :) Kiitos. Toi yks sano, että kiva kun joku huomasi kultalakat. Mulla on mahtavat kynnet, mut ei lakkaa! En tarvi! Oon kaunis näin!

  3. Onnea Zetukka, riehu ja remua nyt kun vielä oot penska!

    • Kyllä riehuu ja remuaa, ei huolta…
      Zetor kiittää onnitteluista. Sillä on nyt jotain ylijännää menossa eteisessä.

  4. Paljooon onneeeeaaaa vaaan paljooon onneeaaa vaaan, paljon onneeaa rakas, paljooon onneea vaan ♥ Hienot kuusi kuukautta ja pelkkää kultaa.

  5. Onnea Zetor!

    Kissojen merkkipäiviä pitää alleviivata! Huomattiin kans kynsilakka. Sitä älä kuitenkaan syö, herkkuja vaan pyydät paljon!

    • Kiitti!

      Ruokahuoltohan täällä vähän pykii, mutta oisko nyt illaksi tulossa ihan lihaa, voipi olla!

  6. Iloiset synttärionnittelut! :) Kuuden kuukauden ikäisenä voi kissa ihan hyvin riehua ja paljon vanhempanakin. ;)

  7. Otto Kulta

     /  syyskuu 26, 2015

    Goldfinger luring Goldeneye!!!
    Ja kakkoskuvassa Goldfingerin apuri Pussy Galore Kitler myhäilee pahaenteisesti :)

    Onnittelut Zetorille!! Jännä seurata sun silmien värin kehittymistä. Nyt ne ovat selvästi tumman keltakultaiset.

    • Kiitos onnitteluista! Onks vai? Noi mun silmät. Varmaan eri väriset eri valoissa. On ne myös ruskeet (edelleen)!

  8. Erittäin paljon onnea kuudesta kultaisesta kuusta! Pyynnöstä välitän hyväksyvää onnenturinaa myös Unna Tuutikilta :)

    • Hihii, turinaa! Kiitti vaan! Toivottavasti saitte meiän terveiset. Ai eiku saitte, just tulikin viesti Namun henkilökunnalta. Puspus!

  9. Pedro

     /  syyskuu 26, 2015

    Onneja! Perässä tullaan. Mun tuplikset hävis, emt minne…

    • Eih?! Hävis vai? Kaameeta, voiks sä olla nyt yhtään kova kolli kun kulmureita on vaan pari?

  10. Kaisun

     /  syyskuu 26, 2015

    Njäm, njäm.. ♥ Onnea kuusikosta! Ja tosiaan, vieläkö ne tuplurit töröttää? ;D

    • Tää varmaan tarkistetaan hammaspyykillä illalla tai huomenna. (helpompi käsitellä kun on pyyhekäärössä, hehehe)

  11. Onnee kamu!! Otahan ainakin kunnon iltavillit!!

    • Kiitti kamu! Just lähdenkin toteuttamaan tätä, nautasuikale- ja possunsydänaterian jälkeen!

  12. Hullut kissanaiset Tampesterin kissakahvilasta lähettävät Zetorille oikein isot synttärionnittelut !

    • NIINKÖ?! No mut täähän on ryhmähali! Kiitos! Ihan pakko antaa teille sydänkuva, mut puraisen sitä ensin (mukaan haju):

  13. Pedro

     /  syyskuu 26, 2015

    Nyt on miehekäs olo, uudet kulmurit on vahvat ja terävät, kyllä näillä pärjää!…Tuleeks muuten sulle mieleen koskaan et jos vaik pispis jonneki muualle ku hiekkiseen? Mulle on tullu, joku PAKKO…Ihmiset saa jonku ihme sätkyn siitä…

    • Voi juku… No, on mulla ihan miehekäs olo tälleenkin. Tai no en tiiä.
      Mitä sä puhut että pissais jonnekin muualle ku hiekkikseen? Ei tod. Miks niin? Onks ne sätkyt sen väärti?

      • Pedro

         /  syyskuu 26, 2015

        Kuuluu kuulemma tähän ikään, jotkut harmoonit alkaa kai hyrrätä, mut en mä oo mitää kuullu.

        • En mäkään! Mut niitä ei siis tarvi pelätä, eihän?

          • Pedro

             /  syyskuu 26, 2015

            Kerrottiin mulle et siihen auttaa joku reissu kopassa, sit kotiin tullessa nukuttaa. Mua vähä epäilyttää koko homma, vieks ne multa ne harmoonit vai mitä? Ei voi tietää jos nukkuu…

            • Ok, en jaksa huolestuu.

              • Tiiättekö, Zetor sun edeltäjä, Harmaa, kertoi mulle silloin aikanaan, ettei pidä olla huolissaan tosta tuollaista reissusta. Mun mielestä oli tosi outoa, että pitää mennä kopassa eläinlääkärille EIKÄ olla huolissaan. Jälkeenpäin oli vähän hassu olo ja pikkuisen tuntui oudolta tuolla mun loppupuolella. Se meni nopeesti ohi kuitenkin. Pahempiakin juttuja on ollut.

                Ei siis tartte huolestua kovin paljon. Vähän voi, koppa ja eläinlääkäri kuitenkin.

  14. OnneePonnee puolivuotiaalle ♥

    • KiittiRiitti Me Like! Mun pitääkin nyt mennä nukkumaan, että jaksan herätä aamulla ajoissa! Esim klo 5.

  15. Paljon paljon onnea Zetor ♥♥

    • Kiitti, Muruset! Oli hieno päivä ja hieno illallinen. Ihminen sanoo, että yhtäkkiä näytänkin enemmän aikuiselta kissalta. VAUTSI! Tästä se lähtee!

  16. Mä olin mukana tuossa hullujen kissanaisten tervehdyksessä Purnauskiksesta, mutta lähetän vielä henk. kohtaisemmat onnittelut pikku sydäntenpuri… eikun -murskaajalle <3
    Onnea Zetor!

  17. Figo hei, oon kuullut paljon tosta Harmaasta (paikoin liikaakin, ehkä se sit oli maailman täydellisin kissa tms whtevr). Mut hei kiitti noista Harmaan terveisistä! Mulla ei oo mitään koppahommia vastaan ja lekurissakin on ollut ihan kivaa. Täälä puhutaan kaikenlaista hämärää harmooneista ja kopasta ja muusta, oon ihan pihalla siitä mut ei se mitään, varmaan aikanaan selvii.

  18. MÄkin haluan vetästä tähän soolon, vaikka olin Sailan lailla tuossa 19 +1+setä viestissä osallisena .

    Tooosi paljo Onnea Zetor, tyyppi on ultramagee ja ihana <3

    PS. Kutalkynsilakka bongattu kanssa.

  19. Hih, kiitos soolosta ja onnitteluista!
    Kultalakka, hah ihmisten hommii… ei kiinnosta.

  20. Pedro, hammastiedotus: yläleuassa edelleen kahdet kulmurit, alhaalla vain yhdet. En kerro ihmiselle, onks alaleuka vaihtunut jo!

    • Pedro

       /  syyskuu 27, 2015

      Mulla vaihtu alakulmurit ekax, mut sulla voi olla eri. Mulla ei käyny ees hammaskeiju… :(

      • Hammaskeiju! Nyt tulee uusia asioita ihan tykityksellä!

        • Pedro

           /  syyskuu 27, 2015

          Semmonen käy ainakin ihmisen pennuilla, näin telkkarista, onkohan eläimillä sit eri?

