Nimpparityttö

Ilona kehräsi äsken! JEEE! Sitä ei olla nimittäin kuultu kevään jälkeen. Nyt pesukoneen päällä, kun harjasin näppyläharjalla, alkoi yhtäkkiä kuulua purinaa, vaikkei Zetor ollutkaan siinä. Kumarruin ihan lähelle – ja KYLLÄ, sitä se oli!

No, Zetor tuli tietysti heti paikalle, koska Zetorin kuuluu olla heti paikalla joka paikassa ja aina *häsläystä! häsläystä!*, joten Ilona lopetti muutamaan sekuntiin ja lähti pois :-(

Ilona istuu tosi nättinä seinän vieressä

Pysykää kanavalla, kehrään seuraavan kerran ensi vuonna

Edellinen artikkeli

23 kommenttia

  1. Onnea Ilona! Nimppareista ja kehräyksestä. Voisit kyllä kehrätä vähän useamminkin…
    Mikä noissa pikkuveljissä on, että aina tulevat sähläämään? Musti niin sympatiseeraa nyt Ilonaa. Onneksi ne vähän rauhoittuvat iän myötä, mutta sählä mikä sählä.

    • Kiitti onnittelusta! Pikkuveljet on TOSI rasittavii! En saa ikinä olla ihmisen kaa kahestaan, vaikka ihminenkin yrittää että mees nyt vähän kauemmas Zetor. Ihan tyhmää. TYHMÄ ZETOR.

      (Tässä kohtaa Harmaan haamu astuu esiin ja kysyy, saiko hän olla ihmisen kans rauhassa, vai tunkiko mahdollisesti aina läsnäoleva pikkusisko kylkeen kiinni…)

  2. Niin kuinka pitkän lakon piditkään? Taisit voittaa minut; minä jaksoin pitää lakkoa vain kolmisen kuukautta siitä kun Max tuli taloon.

    • Toi yks väittää, että kehräsin joskus keväällä satumaisesti eiku satunnaisesti, kun oltiin kahestaan. Ei voi muistaa kaikkkee. Ehkä kehräsin. Mutta EN sen jälkeen kun riehupelle tuli! Ei oo ollut syytä!

  3. Onnea Ilona! Eikö se niin ole, että hyvää kannattaa odottaa? Mutta voi silti kehrätä useamminkin, vaikka Zetor olisikin siinä.

  4. Hyvää nimpparipäivää Ilona, kyl nimppareiden kunniaks vähän kuuluukin kehrätä <3

  5. Jee ihanaa Ilona, kehrää vaan kovemmin ♥♥

    • Mitä turhaan, mä kehräsin jo. Monta sekuntia, ennen kuin mua häirittiin taas!

  6. Nimpparikehräys ♥
    Kai se pikkuveli siitä joskus aikuistuu edes vähän vaikke kasvaiskaan kauheesti. Parin viikon päästä jo varmaan vähän helpottaa.

    • Joo ihminen on luvannut että ei vie enää pitkään kun se vähän rauhoittuu! Nythän se ryntäilee koko ajan. ESIM! Kun syödään, mä oon ikkunalla ja riehupelle keittiössä. Meil on saman verran ruokaa. Se hotkaisee kaiken siinä ajassa ku mä ehdin syödä kaksi suullista. Ja sit se ryntää mun ruokakupille. Vaan ei ryntää enää! Suihkupullo pysäyttää kolmen metrin päähän. HA. HAHAHA! Saan syödä rauhassa!

  7. Hyvää nimpparia nätti Ilona-neito!

  8. Oih, mun riehupelle ♥ Vesipullo voi olla kiva! Melkeen kävin tänään suihkussakin, mamma juoksutti vettä vasta alahanasta kun päätin juosta sen vesiputouksen ja seinän välistä. Juoksen ehkä joskus uudelleen. Mä oon nakertannu sulle sydämiä meiän harmaaseen sydänpeitoon. Kukaan muu ei oo arvostannu mut mä tiedän että sä arvostat. Rakas.

    • Namu! Sä ootkin tosi rohkee ton veden kanssa, oikee Catwoman! Mä vaan lätkytän kupin vettä käpälällä, mutta muuten en tykkää vedestä :-/
      Mä arvostan KAIKKEE mitä sä teet. Varsinkin nakerruksia ja varsinkin sydänpeitossa! Kunhan mä opin tekemään hyvän sydänpissin, lähetän sulle kuvan siitä ja ehkä sen pissinkin! Oisko hienoo? Rakas <3

  9. Otto Kulta

     /  lokakuu 10, 2015

    Ilona: just oikea linja. Kannattaa säännöstellä, niin saan suurimman vaikuttavuuden irti (esim. herkku tms mielessä). Tämä näyttää olevan Ihmiselle tärkeä juttu, harvinaista ja arvostettua herkkuva. Sovitaanko että kehräät seuraavan kerran 75 päivän kuluttua?

  10. Oiiii, nyt kun kehräyksen makuun on päästy niin kehrääthän Ilona pian uudestaankin! ♥

  11. Älkää ny siitä! En kehrää enää ikinä jos kaikki yrittää saada mut kehräämään!

  12. Onnea kauniista nimestä, Ilona <3 Kehrää, kun huvittaa ja jätä kaiken maailman sählät omaan arvoonsa.

    • Kiitos. Yritän. Ei oo aina helppoo kun elää sählän kaa!

      Mutta koitan olla nimeni veroinen Ilo-na.

