(söpöysvaroitus, beep beep!)

Ilona: Ihmisten mielestä toi on pääpiirteissään söpö. En tiä. Jos se on tolleen hissukseen ja pesee vaan viatonta naamaansa, niin onhan se. Vaan heti kun se liikahtaa, menee riekkumisen ja häsläyksen puolelle. Siitä en tykkää!

tässä kuvasarjassa poitsu söpöilee tassu suussa mennen tullen

poika_suu2

poika_suu3

poika_suu4

poika_suu5

poika_tassu

poika_tassu2

sydän

Ilona nukkuu laatikoiden päällä, poika tuolissa

Rauhallista, vaihteeksi.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

21 kommenttia

  1. Voi hyvänen aika!
    ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥

  2. Oi! Ooh!! Haluan tulla antamaan pusuja!!

  3. Ana

     /  lokakuu 10, 2015

    Tervetuloa, täällä me ollaan entisessä osoitteessa!

  4. Voi pikku punanenu söpökkä höpsinkäinen ♥

  5. Naava

     /  lokakuu 10, 2015

    Nyt mä niin tajuun sua Ilona. Täällä on noi kaks pikkupetoa, jotka humppaa ympäri kämppää, syö mun ruuat, käy mun hiekkiksellä, yrittää tunkea iholle. Sit mä joudun kostoks syömään niiden ruuat ja käymään niiden hiekkiksellä ja tassulla siunaamaan ne mut ei ne tajuu. Mulla on kohta vatsahaava.

    • Ei oo turvaa missään. Muutetaanko yhteen, Naava? Luulen, että kumpikin tavoittelee samaa: olla rauhassa, joo? Mut ei muuteta ulos, siellä on kylmä.

      Pikkukissat on hanurista!

  6. Rotsenrollkatti

     /  lokakuu 10, 2015

    …voooiiii, ku se pesee varpien välin söpösti… :)

  7. Otto Kulta

     /  lokakuu 10, 2015

    Zetor: kauanko herralla kestää peilin edessä vetäistä täydelliset kajalit silmiin ja hehkuva pinkki kirsuun? Jälki on nimittäin täydellistä…ihan näin hiukka kateellisena täällä kysellään.
    PS sun korvat todellakin pienenee päivä päivältä!

    • Naturaalina mennään! Joillain on vaan onnee ulkonäköasioissa. Ilona ja ihminen on jo opettaneet, että ei oo oma ansio, on keenit. Vai käämit. En nyt muista. Perintöllisyystekijät! Niin että kiitti vaan kehuista.
      Mun korvat, ne on kohta tosi pienet!

  8. No mut siis onhan tuo söpö, ihan tavattoman söpö, mutta älä huoli Ilona, sä oot myös ihan äärest söpö! Kyllä sä pian totut siihen, että se hyörii siellä ja tunkee sun alueelle.

    • Niin, Ilona! Mä raxtan sua ja ihminen kans! Vaikka sä oot tommonen Garbo. Ollaan söpöjä ja kestä mua, oon pieni ja älytön!

  9. Perusteellinen tassupesu ♥

  10. No voi mikä höpönöpösöpöläinen ♥

  11. Hihii!

  12. Benun perikunta

     /  lokakuu 10, 2015

    SUURsilmä :)

    • Hei moi! Mitä luulette, pieneneeköhän mun silmät kohta? Korvat on pienentyneet jo!

      • Benun perikunta

         /  lokakuu 11, 2015

        Me luulemme, että silmäsi pienenevät, jos sipristelet niitä, kuten noissa poseerauksissa. :)

  13. No hei Iltsu, muisteles nyt taas pikkuisen taaksepäin kuka oli vuorostaan häslä ja ärsyttävä kimpussa kiehnäävä kakara? Nii-i, jokainen vuorollaan.

    • Niin mut se on IEA (Ihan Eri Asia)!! Koska… niin JOO, mä vaan rakastin! Toi riehu tulee hampaat edellä! Ihan eri asia!

