Nou komments!

Zetor: Moi kaikki! Oon ihan ookoo! Kävin seikkailulla!

Mentiin ekaks autolla. En sanonut mitään – nou komments. Sit oli kiva täti, sit sammui valot, sit oli taas kivoja tätejä jotka antoi mulle raksuja. Sit oma ihminen taas! Ja autolla. En taaskaan sanonut mitään. Nou komments!

Nyt kotona Ilona nuuski mun peppua. Hih, hassu tyttö! Ja sit se nuuski mua muutenkin. Ihminen otti mun hienon kääreen pois etutassusta. Söin. Sitten alkoi väsyttää. Päätän nopsan raporttini tähän!

Nuuh? Sama pelle. Oli vissiin pakko hakea takaisin? Kukaan muu ei huolinut?

Nuuh? Sama pelle. Oli vissiin pakko hakea takaisin? Kukaan muu ei huolinut?

kunhan tepsuttelee

Pöö, kattokaa mun halloween-silmiä!

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

30 kommenttia

  1. Näitkö nättejä kissatyttöjä siellä seikkailulla?

    • En yhtään. Eikä ois Namua kauniimpaa ehkä ollutkaan! Ihmistyttöjä vaan.

  2. Simmut näyttä vähän siltä, että ”oonks mä se sama poitsu kun täältä aamulla lähti?”.

    • Takaisin tuleminen ois ollut helppo välttää, kun ihminen olis vaan sitkeästi tarjonnut pentua muille. Vaikka se on raggari ja riesa, niin onhan se silleen tavallaan söpö ja ihmiset tykkää. Mä luulen, että ei kaupitellut kunnolla. Ja meiän oli pakko ottaa se takas. Mutta jos ei se tuosta rauhoitu, niin …

      • Ootas vaan jonkun aikaa, niin kyl se rauhoittuu. Ehkä noin pari-kolme-neljä…vuotta.

        • Niin just pelkäsinkin.
          Mutta on vielä mahollista päästä siitä eroon. Ei oo pakko hakea aina takas jos vie vetskulle. Voi ”unohtaa” sen sinne.

          • Meidän mami sano, että ens kerralla kun se tulee Hesaan työreissulle, niin se ottaa ison kassin mukaan ja hakee Z:n tänne kun se on niin ihana! Me ei kyl ehkä arvostettas sitä, Ihmiset on o-u-t-o-j-a.

  3. Hyvä että meni hienosti! Mutta nyt kannattaa kyllä silti vähän levätä ja ottaa rauhallisesti. Seikkailujen jälkeen lepo on hyvästä!

  4. Otto Kulta

     /  lokakuu 16, 2015

    Zetor: tervetuloa takaisin tripiltä! Noi ”ihan kiva täti ja sit valot yht’äkkiä sammu” jutut voi olla aika vaarallisia, hienosti klaarasit, kun pääsit takaisin kotiin.

    Iltsu&Zetor: saitte tänä aamuna kehuja! Lentoemo ihasteli ihan oma- aloitteisesti ja pakottamatta teidän kuvia! ( luin koneessa tänään -mitäs muuta – kuin kissablogeja, kun ruokaa tarjoillut l-emo puhkesi lässyttämään nähtyään mitä mulla oli padilla auki). Näytin kissalentoemolle myös Triolan ja Sulo Naukulan kuvia:D

  5. Rotsenrollkatti

     /  lokakuu 16, 2015

    Kummaa, että sammuit kesken kaiken… mitähän lie meinaa. Hämärä juttu.

    • No tod! Mutta seurat oli kivat koko ajan. Tätejä tätejä ja pehmeitä käsiä :-)))

  6. Ei mitään sellasta tyhjyyden tunnetta siellä takaosassa oo?

  7. KaapoPapu

     /  lokakuu 16, 2015

    Jotai hämärä hommei…no komments.Loppu.Piste.

  8. Ohoh, mitä ne tädit sun silmille teki?! 8-) Nätit ne on joka tapauksessa ja tosiaan ajankohtaan sopivat. <3

  9. Mitä ne on tehnyt sulle?! Vaan oot rohkea ja hieno ♥ Mun rakas!

  10. Mitähän ne sulle teki o’ou etteivät vaan vieny nipsnaps!

  11. On kyllä semmoista safiirinsinistä meininkiä noiden silmien kanssa, komeat! Seikkailun kunniaksi värilliset juhlapiilarit?

  12. Silmät tuli ihan oheistuotteena. Kuulin jotain semmosta juttuu että nipsnaps, mutta en siihen paneutunut kun on niin paljon kaikkee mielenkiintoisempaa elämässä. Niinku iltaralleja ja yöralleja ja aamuralleja ja Ilonaa ja ruokaa ja leluja!

  13. Arvaa mitä Zetor. Börjen ura matzona alkoi tommosesta identtisestä jutusta ! Tuleekohan sustakin sit matzo..?

  14. Otto Kulta

     /  lokakuu 17, 2015

    Zetor: triolan tätiä kannattaa kuunnella! Matzous voi alkaa näin..
    Triolan Tädille ja Naukulan Mammalle: (prkl kun padilla ei kommenttikoht kommentointi onnistu:): jep, huokailtiin ja heiluteltiin käsiä yhdessä kissa l-emon kanssa (kissal-emoja olen aiemmin tavannut BA:lla ja Air New Zealandilla), tämä oli Norwegianilla ja ilmeisesti virolainen emo!!

  15. Mähän olen tosi macco! Kaikki ei vaan ymmärrä!

  16. Kaisun

     /  lokakuu 18, 2015

    Toinen oli kyl ihan pöllyssä! Silmistä päätellen siis.. :D

    • Musta kans tuntuu, että mulle ei oo kerrottu kaikkea. Se, kun valot sammui… siinä oli ehkä jotain jännää. Ko ennen sitä oli tätejä, ja sen jälkeen. Miks valot ylipäätään sammui? HMMM!?

